۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۴۱۷۴۹
نماینده منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

ماشین سازی تبریز به عنوان یکی از سنگرهای مقاومت علیه تحریم‌ها باید احیا شود

ماشین سازی تبریز به عنوان یکی از سنگرهای مقاومت علیه تحریم‌ها باید احیا شود
حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: شرکت ماشین سازی تبریز به عنوان یکی از پایگاه‌ها و سنگرهای مقاومت علیه تحریم‌ها می‌تواند نقش بسزایی در این حوزه ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم، در بازدید از کارخانه ماشین سازی تبریز، این کارخانه را برند صنعت تبریز معرفی کرده و اظهار داشت: بدون شک این مجموعه صنعتی در سطح ملی بی نظیر بوده و به عنوان یک مادرصنعت شناخته می‌شود و با توجه به اینکه به تنهایی یک شرکت کارخانه سازی است، توانایی ایجاد صدها خط تولید در داخل خود مجموعه را داراست.

وی افزود: شرکت ماشین سازی تبریز باید حفظ، نوسازی و بروز شود و تمامی مسئولین دولتی به همراه نمایندگان مجلس و قوه قضاییه تمام تلاش خود را برای احیای این مجموعه انجام داده و از هیچ اقدامی برای تداوم فعالیت آن فرو گذار نباشند.

نماینده منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط کنونی کشور و اعمال تحریم‌های دشمنان علیه کشور و ملت ایران به ویژه در حوزه صنعت و تکنولوژی‌های نوین، گفت: شرکت ماشین سازی تبریز به عنوان یکی از پایگاه‌ها و سنگرهای مقاومت علیه تحریم‌ها می‌تواند نقش بسزایی در این حوزه ایفا کند.

وی ضمن یادآوری مشکلات و حواشی سال‌های اخیر در رابطه با این شرکت یادآور شد: خوشبختانه با مدیریت جدید و اقدامات به موقع و اساسی قوه قضاییه در مقابله با افرادی که به ناحق درصدد تعطیلی و ورشکسته کردن شرکت ماشین سازی تبریز بودند، فعالیت‌های این مجموعه صنعتی به روال عادی خود بازگشته و در مسیر خود با سرعت و پیشرفت چشمگیری حرکت می‌کند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به گفتگوی خود با کارکنان این کارخانه و رضایت ایشان از مدیریت جدید و وضعیت فعلی، خاطرنشان کرد: اطلاع از اینکه این شرکت نه تنها برای امسال بلکه برای سال آینده نیز سفارشات متعددی از کارخانجات بزرگ صنعتی داشته است، جای بسی امیدواری و نوید بخش روزهای خوب برای ماشین سازی و صنعت تبریز، استان و کشور خواهد بود.

وی با تاکید بر این که باید تمامی حاشیه سازی‌ها علیه ماشین سازی پایان یابد، تاکید کرد: با اتحاد و همبستگی بین مسئولین باید شرایطی را محیا کنیم که روند رو به رشد فعالیت‌های شرکت تداوم یافته و شاهد پیشرفت روزافزون ماشین سازی تبریز باشیم.

معاون پارلمانی دولت دهم با تاکید بر لزوم تسریع در انتصاب و معرفی هیئت مدیره شرکت ماشین سازی تبریز خاطرنشان کرد: بنده در مجلس آینده به طور حتم پیگیر این موضوع خواهم بود و همچنین در زمینه قراردادهای منعقد شده با شرکت‌های خارجی، باید تسهیلات و حمایت‌های برای این شرکت در نظر گرفته شود تا در آینده مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

وی شرکت ماشین سازی تبریز را سرمایه مردم آذربایجان و تبریز دانست و افزود: هر آن چه متعلق به این شرکت است باید در راستای تقویت و نوسازی به کار گرفته شود تا بتواند کمک‌ شایانی به اشتغال زایی در استان داشته باشد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی ضمن ابراز رضایت از پیشرفت شرکت ماشین سازی، ابراز داشت: امروز با بازدید از این مجموعه به آینده درخشان این شرکت امیدوارم شدم و یقین دارم ماشین سازی تبریز با مدیریت پرتوان و جوانان متخصص، با اراده و تلاش جهادی، به روزهای پر فروغ و طلایی خود خواهد رسید و برای استان و کشور افتخار آفرینی خواهد کرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات