۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۶۴۱۱۰۳

ویزیت رایگان محرومین توسط ۳۵ پزشک گروه جهادی انصارالمهدی در البرز

ویزیت رایگان محرومین توسط ۳۵ پزشک گروه جهادی انصارالمهدی در البرز
مسؤول گروه جهادی برتر انصارالمهدی گفت: در سال جاری ۵۵۰ بسته حمایتی کامل مواد غذایی به محرومین اهدا شده و گروه جهادی انصار المهدی به صورت رایگان مردم را ویزیت می کنند

به گزارش خبرگزاری رسا، حمید پناهیان، مسؤول گروه جهادی انصار‌المهدی، با بیان اینکه گروه جهادی انصار المهدی استان البرز در سال جاری موفق به کسب مقام برتر استان در جشنواره ملی جهادگران شده است، گفت: اعضای این گروه به عنوان نفرات برتر کشوری به جشنواره ملی جهادگران ایران راه پیدا کرد.

وی افزود: گروه جهادی انصارالمهدی(ع) فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ با هدف محرومیت‌زدایی و پای کار آوردن نیروی مردمی برای کمک به انقلاب اسلامی و الگو سازی با تعداد ۳ پزشک دندانپزشک، عمومی، متخصص قلب و با تعداد ۳ نفر خطاط و با تعداد ۱۰ نفر در کار عمرانی شروع کرد.

مسؤول گروه جهادی انصار‌المهدی گفت: در سال ۱۳۹۴ این گروه پس ازسازماندهی در سازمان بسیج سازندگی به صورت قانونی ثبت شد و فعالیت‌های خود را در عرصه‌های مختلف و به طور ویژه در حوزه بهداشت و سلامت با توجه به هزینه‌های بالای درمان ادامه داد که عمده فعالیت‌های این گروه مناطق محروم کل کشور و به ویژه استان البرز است.

پناهیان با اشاره به این که این گروه صادقانه اقدام به انجام فعالیت می‌کند، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۵ نفر پزشک فوق تخصص و متخصص مجرب استان البرز ازجمله جراح چشم پزشک، اپتومتریست، بینایی سنج، جراح قلب، پزشک عمومی، متخصص داخلی، جراح ارتوپدی، متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات، دندانپزشک،زنان و مامایی، متخصص اطفال و کودکان و... در این گروه فعالیت جهادی دارند.

مسؤول گروه جهادی انصار المهدی یادآور شد: از سال ۱۳۹۸ تا حال حاضر در استان‌های خوزستان، بوشهر، کردستان، آذربایجان غربی، تبریز، قزوین و استان البرز نزدیک به ۳۰ هزار نفر را به صورت کاملا رایگان ویزیت کرده‌اند وعلاوه‌بر خدمات پزشکی رایگان، دارو و خدمات پاراکلینیکی نیز به بیماران داده شده است.

پناهیان با اشاره به فعالیت در عرصه عمرانی بیان کرد: بیش از 20 بنا، گچ کار، لوله کش، برق کار، نقاش و 5 نفر خطاط و چهره کش از آغاز سال ۹۸ اقدام به مرمت و بازسازی ۶ مدرسه در مناطق محروم و طرح کرامت استان البرز نموده‌ایم که بعضی از این مدارس غیر قابل استفاده بودند، همچنین 4 واحد خانه نیازمند را به صورت کاملان رایگان ترمیم و بازسازی کردیم.

وی با اشاره به برگزاری میز خدمت در مساجد استان البرز افزود: هر هفته بعد از نماز مغرب و عشا میز خدمت با حضور مسؤولین استانی از جمله مدیر اداره برق، گاز، آب، ریئس مواد مخدر استان البرز، رییس آگاهی استان البرز، دادستان کرج، شهردار محترم مناطق و پلیس پیشگری و کلانتری ها با موضوع بررسی و رفع مشکلات مردم منطقه اجرا می شود تا به مشکلات مردم رسیدگی شود.

این مسؤول با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت اهدا به نیازمندان یادآور شد: از شروع سال ۹۸ اقدام به توزیع ۵۵۰ بسته حمایتی کامل مواد غذایی به ارزش هر پک ۳۰۰ هزار تومان نموده ایم که این برنامه هر ۴۰ روز یکبار انجام می‌شود، علاوه‌بر این از آغاز سال ۹۸ در مناطق محروم و طرح کرامت اقدام به تهیه و توزیع ۱۰۰۰ عدد شیر خشک کردیم.

وی گفت: در حوادث زلزله و سیل امسال اقدام به جمع‌آوری اقلام به تعداد ۷ دستگاه تریلی لوازم خانگی و تعداد یک تریلی مواد غذایی کردیم./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات