۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۶۴۰۳۷۱
مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه استان گیلان:

رسانه‌ها معیارهای «انتخاب اصلح» را برای مردم تبیین کنند

رسانه‌ها معیارهای «انتخاب اصلح» را برای مردم تبیین کنند
مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه استان گیلان گفت: یک رسانه و خبرنگار انقلابی در آستانه انتخابات باید بتواند معیارهای فرد صالح به‌خوبی تبیین کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ پاسدار مهدی پارسا پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی اصحاب رسانه با موضوع نقش رسانه‌ها در انتخابات اظهار داشت: شرایط فعلی جامعه با توجه به تلاش مسموم استکبار جهانی علیه ملت ایران به‌گونه‌ای است که حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار اهمیت دارد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه استان گیلان ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی را نشانه ضعف ایالات متحده دانست و افزود: دشمن زمانی‌ که مسئولیت ترور سردار سرافراز جهان اسلام را بر عهده گرفت در واقع میزان حماقت و کم‌خردی خود را به تمام جهان نشان داد اما ملت بزرگ ایران از نقشه شوم دشمن یک فرصت ساخت و خون این شهید بزرگوار ضامن ملت شد.

پارسا با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب انتخابات دوم اسفندماه یوم‌الله دیگری خواهد بود ابراز داشت: رسانه‌های انقلابی تا آخرین لحظه می‌توانند با قلم و مطلب خود زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند و این یکی از نقش‌های مهم اصحاب رسانه است و باید با یک روحیه جهادی تلاش کنند تا مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و نقشه شوم دشمن نیز خنثی شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه استان گیلان با اشاره به اهمیت تلاش رسانه‌ها‌ برای حفظ انقلاب گفت: یک رسانه و خبرنگار انقلابی باید بتواند به گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی کمک کند و در آستانه انتخابات نیز مولفه‌های فرد صالح، انقلابی، ولایتمدار و دارای دغدغه خدمت را برای مردم به‌خوبی تبیین کند تا مردم بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه با تولید محتوای ارزشی و انقلابی زمینه افزایش مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کنند افزود: یک رسانه‌ انقلابی نباید خود را وام‌دار افراد و جریانات سیاسی مختلف بداند طوری‌که به‌عنوان روابط عمومی آن فرد یا دستگاه اجرایی عمل کند بلکه باید صدای مردم را به گوش مسئولان برساند و از مسئولان، کاندیداهای انتخابات و حتی نمایندگان مردم در مجلس مطالبه‌گری کند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه استان گیلان خاطرنشان کرد: در مورد نمایندگان نیز باید بررسی شود که نماینده موردنظر تا چه حد می‌تواند صدا و مطالبات مردم را در خانه ملت به گوش دیگر مسئولان کشور برساند البته بنده از رسانه‌هایی که مشکلات مردم را به گوش مسئولان رساندند نیز تشکر می‌کنم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات