۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۶۴۰۵۴۱
مدیر حوزه علمیه بوشهر مطرح کرد؛

تشکیل مجلس قوی با انتخاب خوب

تشکیل مجلس قوی با انتخاب خوب
حجت الاسلام خدری گفت: با انتخاب خوب می توان با عبور از مجلس فعلی به مجلس قوی رسید.

حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان اینکه دشمن در انتخابات پیش رو برای کاهش مشارکت مردم حساب جدی باز کرده است، گفت: دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است تا فشار بیشتری را به مردم وارد سازد.

حجت الاسلام خدری عنوان کرد: دشمن در تلاش است تا آشوب هایی را که با طراحی خودش ایجاد می کند، گسترش دهد و به تعبیر رهبر انقلاب به دنبال گسترش ناامنی و ضربه زدن به کشور است.

مدیر حوزه علمیه بوشهر تاثیر حضور حداکثری مردم در آینده کشور را یادآور شد و اظهار کرد: کسانی که نسبت به اصل نظام اشکال یا گلایه هایی دارند نیز باید به خاطر ایران و امنیت کشور در انتخابات شرکت کنند تا نقشه های دشمن نقش بر آب شود.

وی با اشاره به اینکه مردم در طول 41 سال گذشته همواره مدافع انقلاب اسلامی بوده اند، ابراز کرد: مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات مقبولیت مردمی نطام اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

حجت الاسلام خدری به بیان شاخصه های نماینده اصلح پرداخت و خاطر نشان کرد: نماینده مجلس باید شجاع، کارآمد، استعمار ستیز باشد و در مقابل دشمنان خارجی با صراحت موضع گیری کند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر مردمی و جهادی بودن را از شاخصه های اصلی نماینده اصلح دانست و افزود: مردم باید به نماینده ای رای دهند که اشرافی نباشد و با عملکرد خود باعث امیدواری مردم شود.

وی با بیان اینکه مجلس فعلی، مجلس مطلوب مردم و نظام اسلامی نیست، گفت: اگر مردم نسبت به مجلس فعلی گلایه هایی دارند باید با دقت در انتخاب خود این نقایص را برطرف کنند.

حجت الاسلام خدری با اشاره به اینکه قوه قضاییه نسبت به گذشته وضعیت مطلوب تری پیدا کرده است، عنوان کرد: با انتخاب خوب می توان با عبور از مجلس فعلی به مجلس قوی رسید./1350//302/خ

ارسال نظرات