۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۴۱۹۸۵

رویکرد رسانه‌های بیگانه به «کرونا» سیاسی است و نسخه‌اش در داروخانه وزارت بهداشت نیست!

رویکرد رسانه‌های بیگانه به «کرونا» سیاسی است و نسخه‌اش در داروخانه وزارت بهداشت نیست!
سخنگوی وزارت بهداشت: پاسخ به این موارد اساسا از جنس پیوست رسانه‌ای نیست؛ زیرا مسلما انگیزه‌های سیاسی پشت ماجراست و این از جنس کار ما نیست.

به گزارش خبرگزاري رسا، بعد از اقدام غیرحرفه‌ای سرویس فارسی شبکه بی بی سی در اعلام رقمی نادرست از تلفات کرونا در ایران، سخنگوی وزارت بهداشت کشورمان واکنشی متناسب نشان داد و تصریح کرد که "رسانه ملکه" برای جا نماندن از شبکه سعودی و آلبانی (منافقین) در "مسابقه دروغ" تلاش می‌کند.

خبرنگار ما در همین رابطه نظر دکتر «کیانوش جهانپور» راجع به عملکرد نامطلوب رسانه های بیگانه را جویا شد که وی خاطرنشان ساخت: "پیوست رسانه‌ای کروناویروس" حدود یک‌ماه پیش تقدیم اصحاب مطبوعات و جامعه خبری شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه راجع‌به تبلیغات سوئی که به بهانه شیوع کرونا در شبکه‌های ماهواره‌ای نظیر بی بی سی، ایران اینترنشنال، من و تو و... شاهدیم، اظهار داشت: پاسخ به این موارد اساسا از جنس پیوست رسانه‌ای نیست؛ زیرا مسلما انگیزه‌های سیاسی پشت ماجراست و این از جنس کار ما نیست.

دکتر جهانپور با اشاره به اطلاع‌رسانی کم‌سابقه، گسترده و شفاف وزارتخانه متبوع خود در خصوص کرونا، رسانه‌های بیگانه را به تعمّد در ندیدن و نشنیدن واقعیت متهم کرد و در پایان گفت: نسخه این موارد در داروخانه وزارت بهداشت نیست!

/1360/

منبع:جام نیوز

ارسال نظرات