۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۴۱۹۹۴

اعلام آمادگی سپاه استان ایلام برای ارائه خدمات در مقابله با ویروس کرونا

اعلام آمادگی سپاه استان ایلام برای ارائه خدمات در مقابله با ویروس کرونا
فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام از آمادگی سپاه برای کمک به مردم در هر شرایطی خبر داد و گفت: برای ارائه هرگونه کمک و خدمات در مقابله با ویروس کرونا در استان آماده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار جمال شاکرمی با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته در راستای مبارزه با کرونا توسط سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام اظهار داشت: سپاه همیشه خود را خادم و نوکر مردم می‌داند و در همه حوادث نیز خود را سپر بلای مردم می‌کند.

وی با بیان اینکه رسالت پاسداری ما ایجاب می‌کند که در سختی‌ها به‌صورت ویژه در کنار مردم باشیم، گفت: در موضوع اخیر و مقابله با بیماری کرونا نیز سپاه استان در حال ارائه خدمات به مردم استان است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تأکید کرد: رسالت سپاه به‌عنوان خادم مردم بر این است که هر جا نیاز بود به کمک مردم بشتابد و نگرانی را از دل این ملت شریف بزداید.

وی ادامه داد: از ظرفیت‌ها و تجربه‌های بسیج در راستای کمک به ارتقای سطح سلامت جامعه و درنهایت به مردم شریف و نجیب استان استفاده‌شده است.

شاکرمی خاطرنشان کرد: سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام باافتخار برای سلامتی مردم، آمادگی کامل و همه‌جانبه برای کمک به دستگاه‌های دولتی به‌خصوص مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله و کنترل ویروس کرونا دارد.

وی بابیان اینکه درمانگاه‌های سپاه ایلام تا بازگشت به شرایط عادی و در راستای خدمت به مردم استان در آماده‌باش خواهند بود، از انجام اقدامات ویژه برای مقابله با این ویروس خبر داد.

فرمانده سپاه استان ایلام گفت: تاکنون ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده، دستکش و بروشور، پوستر و برنوشته توزیع و نصب‌شده است.

سردار شاکرمی افزود: همچنین قرارگاه دائمی شفا در سطح سپاه و در شهرستان‌ها و همچنین رصد و پایش روزانه موضوع برای اجرای مراحل بعدی ازجمله برنامه‌ریزی فعال‌شده است.

وی از آمادگی گردان جنگ نوین جهت پاک‌سازی و گندزدایی معابر و محل‌های پرتردد شهر خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده این اقدام انجام خواهد گرفت.

فرمانده سپاه استان ایلام همچنین از اعزام گروه‌های جهادی به دانشگاه علوم پزشکی جهت کمک و مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: سپاه برای کمک به مردم در هر شرایطی از آمادگی لازم برخوردار است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات