۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۶۴۲۰۵۳

گروه‌های جهادی سپاه و بسیج خراسان رضوی برای مقابله با «کرونا» آماده شدند

گروه‌های جهادی سپاه و بسیج خراسان رضوی برای مقابله با «کرونا» آماده شدند
رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی از آمادگی و حضور در صحنه گروه‌های جهادی استان برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد روحانی ضمن اعلام آمادگی بسیج و سپاه برای کمک به وزارت بهداشت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: گروه‌های جهادی خراسان رضوی با استفاده از کمک‌های مردمی و خیرین اقدامات قابل توجهی در جهت مقابله و آموزش جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه تا کنون 120 مسجد و اماکن مذهبی، 120 مکان عمومی و معابر توسط گروه‌های جهادی ضدعفونی شده‌اند، ادامه داد: 2000 اقلام پیشگیری از ویروس کرونا مانند ماسک و ژل‌های ضدعفونی کننده، 18 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و الکل، هزار سری بروشور آموزش پیشگیری از کرونا و آموزش بیش از 3 هزار نفر جهت مقابله با کرونا تا کنون انجام شده است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی افزود: در حال حاضر بیش از 30 گروه جهادی در استان مشغول به ضدعفونی و گندزدایی مراکز و معابر عمومی هستند و این آمادگی را دارند تا در صورت نیاز به آن‌ها در هر جایی که وزارت بهداشت بخواهد مشغول به فعالیت شوند.

روحانی ضمن اعلام آمادگی گروه‌های جهادی بسیج خراسان رضوی برای کمک به وزارت بهداشت، تصریح کرد: برای ضدعفونی معابر و مراکز عمومی نیازی به تخصص خاص پزشکی افراد نیست از این رو افراد داوطلب از بسیج محلات و گروه‌های جهادی ما را در انجام این کار یاری می‌رسانند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات