۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۴۲۱۱۴
سپاه همواره در میدان عمل؛

بسیج سازندگی تمامی اماکن عمومی بیله‌سوار و اصلاندوز را ضدعفونی کرد

بسیج سازندگی تمامی اماکن عمومی بیله‌سوار و اصلاندوز را ضدعفونی کرد
سپاه و بسیج بازهم همچون مواقع گذشته بحرانی با دیدن کمبودها پا به میدان عمل گذاشتند تا باری که در زمین مانده را به دوش بکشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سپاه و بسیج باز هم همچون مواقع گذشته بحرانی با دیدن کمبودها پا به میدان عمل گذاشتند تا باری که در زمین مانده را به دوش بکشند.

سپاه و نیروهای جهادی بسیج استان اردبیل همانند فعالیت‌های ایثارگرانه‌ای که در سیل استان‌ لرستان و سایر استان‌های میهن اسلامی‌مان به نمایش گذاشتند امروز نیز پا به میدان عمل گذاشتند.

امروز در شهرستان‌های بیله‌سوار و اصلاندوز مغان شاهد اجرای عملیات ضدعفونی و گندزدایی به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی بودیم.

سرهنگ علی پیرجاهد مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا تمامی اماکن عمومی شهرستان اصلاندوز و بیله‌سوار مغان به همت جهادگران بسیج سازندگی ضدعفونی و گندزدایی شد.

وی گندزدایی را در کنترل ویروس کرونا بسیار موثر عنوان کرد و افزود: در این راستا تمامی اماکن عمومی و به ویژه پر تردد و پر تجمع از جمله بانک‌ها، ادارات خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و معابر مورد ضدعفونی قرار گرفت.

پیرجاهد تلاش بر این است تا فضای عمومی عاری از این ویروس شود تا شهروندان بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند و کارهای روزمره خود را انجام دهند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات