۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۶۴۲۰۱۱
فرمانده سپاه کردستان:

سپاه ‌به‌صورت همه جانبه آمادگی مقابله با کرونا را در کردستان دارد‌

سپاه ‌به‌صورت همه جانبه آمادگی مقابله با کرونا را در کردستان دارد‌
حسینی گفت: همه دستگاه‌های کشور آمادگی مبارزه با بیماری کرونا را داشته و سپاه هم در کنار سایر دستگاه‌ها، به‌صورت همه جانبه این آمادگی را در استان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سید صادق حسینی پیش‌از ظهر امروز در حاشیه رزمایش آمادگی سپاه بیت‌المقدس برای کمک به مقابله با بیماری کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم به‌زودی با مقاومت مردم و تلاش مسئولان این بیماری در کشور ریشه‌کن شود.

وی افزود: طبیعتاً همه دستگاه‌های کشور آمادگی مبارزه با بیماری کرونا را داشته و سپاه هم در کنار سایر دستگاه‌های دولتی، به‌صورت همه جانبه این آمادگی را در استان ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: سپاه استان این آمادگی را داشته که در کنار سایر مسئولان دولتی، استانداری، بهداشت و درمان نسبت به انجام هرگونه مأموریت و کمکی در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در کردستان اقدام کند.

وی گفت: سپاه بیت‌المقدس استان از همان روزهای اول شیوع بیماری کرونا در کشور در بخش آموزش در فضای مجازی و فضای حقیقی اقدامات زیادی برای مقابله با این بحران در کردستان انجام داده است.

سردار حسینی با بیان اینکه گروه‌های جهادی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا در استان وارد میدان شده‌اند، خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات درمانی سپاه کاملاً آماده و در بحث ضدعفونی هم این آمادگی را ایجاد کرده که در صورت نیاز در سطح خیابان‌ها، اماکن دولتی، مدارس و بیمارستان‌ها به کمک سایر دستگاه‌های عملیات ضدعفونی و گندزدایی را انجام دهیم.

وی اظهار کرد: سپاه کردستان امکانات و تجهیزات خوبی برای ضدعفونی و گندزدایی اماکن در اختیار داشته که با استفاده از تجهیزات دفاعی، در صورت اعلام نیاز در هر زمان از شبانه‌روز آنها را در راستای مقابله با بیماری کرونا و خدمت‌رسانی به مردم به‌کار می‌گیریم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه آموزش‌های لازم به نیروها ارائه شده و در حال آموزش‌دادن و شیوه پیشگیری با ویروس کرونا به آحاد مردم هستیم؛ خاطرنشان کرد: با هماهنگی اصناف، آمادگی همکاری و حمایت از واحدهایی که نسبت به تولید موادضدغفونی و تجهیزات پزشکی اقدام کنند، را داریم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات