۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۴۲۱۱۷

اطلاعات سپاه البرز آماده دریافت اخبار مردم در مورد احتکار مواد ضدعفونی

اطلاعات سپاه البرز آماده دریافت اخبار مردم در مورد احتکار مواد ضدعفونی
سازمان اطلاعات سپاه البرز در اطلاعیه ای از مردم خواست در صورت مشاهده محتکرین و افراد سودجو موارد را با تلفن ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه در میان بگذارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران استان البرز در اطلاعیه‌ای از مردم خواست با توجه به شیوع ویروس کرونا و کمبود مواد ضدعفونی هرگونه سو استفاده و احتمال این اقلام را به این سازمان منعکس کنند.

در این اطلاعیه آمده است با توجه به شیوع ویروس کرونا عده ای سودجو دست به احتکار و یا فروش خارج از شبکه مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده می‌کنند.

شهروندان استان البرز در صورت مشاهده هرگونه احتکار این اقلام مورد نیاز می‌توانند با شماره تلفن 114 تخلف مورد نظر را گزارش داده تا در اسرع وقت نسبت به آن رسیدگی شود.

ستاد خبری 114 بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم همکاری آحاد مردم با مجموعه‌های امنیتی و نقش مؤثر مردم در برقراری نظم و امنیت شکل گرفته است.

سامانه 114 پل ارتباطی نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مردم است تا گزارشات مردمی از مشکلات، موانع و تهدیدات امنیتی در موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی را دریافت و بررسی و به مراجع ذیصلاح انعکاس دهد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات