۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۴۲۱۵۹
مدیر حوزه علمیه زنجان:

مردم افزون بر رعایت بهداشت با توسل به اهل بیت آرامش خود را حفظ کنند

مردم افزون بر رعایت بهداشت با توسل به اهل بیت آرامش خود را حفظ کنند
مدیر حوزه علمیه زنجان با توصیه مردم به توسل و خواندن ادعیه و همچنین رعایت بهداشت فردی، گفت: برخی قصد دارند با شیطنت میان این دو روش موثر جدایی بیندازند.

حجت الاسلام جواد جعفری مدیر حوزه علمیه زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جلسه فوق العاده مدیر حوزه علمیه زنجان با مدیران مدارس این استان، گفت: به دلیل متغیر بودن وضعیت مدارس استان عمده تصمیم گیری ها به مدیران مدارس واگذار شد.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه زمینه آموزش مجازی در حوزه علمیه زنجان فراهم شده است، عنوان کرد: فایل های صوتی اساتید از طریق سایت ها و پیام رسان ها در اختیار طلاب قرار می گیرد.

مدیر حوزه علمیه زنجان با توصیه مردم به توسل و خواندن ادعیه و همچنین رعایت بهداشت فردی افزود: برخی قصد دارند با شیطنت میان این دو روش موثر جدایی بیندازند.

وی با اشاره به توصیه های اسلام به رعایت بهداشت فردی، اظهار کرد: اسلام زمانی رعایت بهداشت را مطرح می کند که خبری از بهداشت نبوده است.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه رعایت بهداشت و توسل به ائمه در شرایط کنونی هیچ منافاتی با هم ندارند، ابراز کرد: مسلمان واقعی در وضعیت موجود افزون بر رعایت بهداشت فردی، اهل توسل و کمک گرفتن از اهل بیت است./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
ارسال نظرات