۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۴۲۱۶۹
در گفت و گو با حجت الاسلام مرادبیگی مطرح شد؛

اعلام آمادگی حوزه علمیه ایلام برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی

اعلام آمادگی حوزه علمیه ایلام برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی
حجت الاسلام مرادبیگی گفت: طلاب حوزه علمیه ایلام در قالب گروه های جهادی آماده گذراندن آموزش ها و یاری رساندن به پرستاران هستند.

حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه حوزه علمیه استان ایلام با توجه به اهمیت سلامت مردم و طلاب با نظر شورای تامین استان تعطیل شده است، گفت: اساتید و طلاب حوزه علمیه ایلام از طریق مجازی در ارتباط هستند و کلاس ها در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به موظف بودن طلاب برای تهیه تقریر دورس، عنوان کرد: تلاش بر این است که با استفاده از فضای مجازی، طلاب از لحاظ علمی متضرر نشوند.

مدیر حوزه علمیه ایلام با اشاره به اینکه ریشه کن کردن ویروس کرونا نیاز به بسیج همگانی دارد، اظهار داشت: حوزه علمیه ایلام آمادگی خود را برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده است.

وی ابراز کرد: طلاب حوزه علمیه ایلام در قالب گروه های جهادی آماده گذراندن آموزش ها و یاری رساندن به پرستاران هستند.

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به محدود بودن شیوع ویروس کرونا در استان ایلام، خاطر نشان کرد: در حال انجام پیگیری های لازم برای ملحق شدن طلاب به پرستاران هستیم.

مدیر حوزه علمیه ایلام با بیان اینکه باید در برگزاری برنامه حفظ سلامتی مردم مد نظر باشد در خصوص برگزاری نماز جماعت، تصریح کرد: حفظ جان از نظر شرعی واجب و عباداتی مانند نماز جماعت مستحب است.

وی با درخواست از مردم برای خودداری از سفرهای غیر ضروری، گفت: بیش از ویروس کرونا، شایعات در مورد این ویروس تاثیر گذار بوده است.

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به جنگ روانی دشمن در فضای مجازی، عنوان کرد: منافقین و سلطنت طلب ها با دادن آمارهای غیر واقعی در فضای مجازی به دنبال سلب اعتماد مردم از مسؤولان هستند.

مدیر حوزه علمیه ایلام با درخواست از مردم برای اعتماد به مسؤولان و دوری از شایعات، ابراز کرد: تاکنون به اعتراف دشمنان بحران های زیادی را به سلامت پشت سر گذاشته ایم که کرونا نیز به این فهرست اضافه خواهد شد./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
خدمات اجتماعی طلاب یکی از مهمترین عناوین حوزه انقلابی است
0
0