۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۴۲۱۳۴

سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با همه توان از شیوع ویروس کرونا جلوگیری می‌کند

سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با همه توان از شیوع ویروس کرونا جلوگیری می‌کند
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه توان‌مان را در بحث مقابله با بیماری کرونا و آموزش و آرامش‌بخشی به جامعه پای کار آورده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حمید خرم‌دل در نشست ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: نشست‌های ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در مرکز استان به صورت مستمر برگزار می‌شود اما به نظر می‌رسد که شهرستان‌ها خیلی این موضوع را جدی نگرفته‌اند و لازم است توجه و حساسیت بیشتری نسبت به این مسئله داشته باشند.

وی با بیان اینکه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در قالب چهار مجموعه برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می‌کند، افزود: همه توان‌مان را در بحث مقابله با این بیماری و آموزش و آرامش‌بخشی به جامعه پای کار آورده‌ایم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضدعفونی همه پادگان‌ها و مکان‌های محل استقرار سربازان توسط سپاه فتح، گفت: ضمن ارائه آموزش‌های لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا، امکانات مورد نیاز نیز برای سربازها فراهم شده است.

خرم‌دل عنوان کرد: تیپ 48 فتح نیز از روز جمعه تاکنون کار گندزدایی و ضدعفونی را در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مختلف از جمله بیمارستان‌های شهید جلیل، امام سجاد و شهید بهشتی یاسوج و همچنین اماکن عمومی مانند میدان هفت تیر، خیابان بیمارستان شهید بهشتی و غیره انجام داده است.

وی با بیان اینکه کار گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی همچنان ادامه دارد، گفت: بسیج جامعه پزشکی استان نیز یک کمیته اضطراری متشکل از هشت گروه پزشکی تشکیل داده و در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، بهمئی و کهگیلویه در حال فعالیت است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی کمپ‌های غربالگری در ورودی‌های استان خبر داد و ابراز کرد: این گروه‌ها، تاکنون 860 نفر را در ورودی‌های استان غربالگری و رصد کرده‌اند که مشکل خاصی وجود نداشته است.

خرم‌دل با تاکید بر اینکه همه ادارات باید برای مبارزه با ویروس کرونا گارد مقابله‌ای بگیرند، گفت: یکی از مشکلات کنونی ما این است که مردم از لحاظ روحی و روانی دچار اضطراب شده‌اند و باید ادارات ملزام شوند که بحث آرامش‌بخشی و مشاوره توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی در دستورکار آنها قرار گیرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات