۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۶۴۲۲۱۰

آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی برای ارائه محتوای متناسب مبلغان تخصصی

آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی برای ارائه محتوای متناسب مبلغان تخصصی
رییس اداره اعزام تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی می تواند برای موضوعاتی که مبلغان روی آن کار می کنند محتوای مناسب را در اختیارشان قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حامد شریعتمداری «رئیس اداره اعزام اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» در نشست انتقال تجارب مبلغان طرح تربیت محور که در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت برنامه های محتوایی و فوق برنامه ها، امکان دعوت از متخصصان و برگزاری کلاس برای والدین و مسئولان مدرسه، برنامه هایی است که می توان روی آن تمرکز بیشتری داشت.

وی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی می تواند برای موضوعاتی که مبلغان روی آن کار می کنند محتوای مناسب را در اختیارشان قرار دهد اما لازمه این امر این است که اهتمام لازم از طرف شما بیشتر صورت گیرد. گاهی ما برنامه هایی را ارائه می دهیم که این برنامه ها زمینه سازی خوبی برای حضور متخصصان خواهد بود.

رئیس اداره اعزام اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: دو کاری که از مبلغان خواسته بودیم، تهیه شناسنامه تربیتی و استفاده از ظرفیت تخصصی مبلغان متخصص دفتر تبلیغات اسلامی بود که این دو مورد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد؛ مرکز آموزش های کاربردی برای برگزاری فوق برنامه به صورت کامل اعلام آمادگی کرده است.

*عرصه خط مقدم جبهه فرهنگی، عرصه بسیار تأثیر گذاری است
در ادامه این جلسه، حجت الاسلام وحیدرضا ملکی «رئیس اداره اعزام تخصصی اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی» اظهار داشت: عرصه خط مقدم جبهه فرهنگی، عرصه بسیار تأثیر گذاری است؛ همه اذعان داریم که اگر کار فرهنگی قرار باشد نتیجه بدهد، در قشر کودک و نوجوان نتیجه خواهد داد؛ قبل از این که این قشر به آسیب های اجتماعی دچار شوند، شما می توانید آن ها را واکسینه کنید.

وی افزود: کار شما قطعاً سخت است و امیدوارم با همکاری دوطرفه، کاستی ها را از بین ببریم و دفتر تبلیغات اسلامی هم بتواند در این راستا کمک خوبی بدهد؛ تشکیل تبلیغ تخصصی از گذشته با زحمات حجت الاسلام والمسلمین کمال «مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی» و همکاران ایشان آغاز شده بود؛ با توجه به نتایج خوبی که گرفته شد، تصمیم بر این شد که تمرکز و توجه بیشتری در این عرصه گذاشته شود و از این رو، اداره کل تبلیغ تخصصی راه اندازی شد.

رئیس اداره اعزام تخصصی اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی تصریح کرد: ظرفیت هایی که در اختیار این اداره کل هست، در اختیار شما قرار دارد. با توجه به گزارشاتی که از سوی شما به ما رسیده، تمام آسیب های مد نظر شما در دستور کار ما قرار دارد و ما در آن حوزه ها مبلغان متخصص و کارآزموده ای جهت کمک به شما داریم.

وی گفت: از شما خواستاریم از اعتمادی که میان کادر مدرسه و مبلغان حاضر در مدارس شکل گرفته، استفاده کنید و باید از این ارتباط برای تسهیل اجرای برنامه هایتان استفاده کنید. از طرفی اگر موردی را که درگیر با آسیب های اجتماعی است مشاهده کردید، برای حل آن از مبلغان متخصص استفاده کنید و ما در این زمینه از شما پشتیبانی خواهیم کرد.

حجت الاسلام ملکی خاطرنشان کرد: اداره کل تبلیغ تخصصی آمادگی تشکیل پرونده و ثبت به عنوان مبلغ تخصصی و تشکیل گروه تبلیغ تخصصی را دارد و می توانید در این راستا نیز اقدام کنید./822/ج

مهدی فلاحی
ارسال نظرات