۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۴۲۲۶۱
حجت الاسلام قربانی خبر داد؛

انجام ۳۸۰ مورد ضدعفونی در بقاع متبرکه مازندران

انجام ۳۸۰ مورد ضدعفونی در بقاع متبرکه مازندران
معاون فرهنگی اوقاف مازندران از انجام ۳۸۰ مورد ضد عفونی در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مسعود قربانی، معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف مازندران بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی در بقاع متبرکه استان تاکید کرد و افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مازندران و تاکید مسؤولان بر رعایت نکات بهداشتی، آموزش‌های لازم به خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران داده شده است.
 
وی با بیان اینکه بقاع متبرکه شاخص مازندران که مردم برای زیارت به آن بقعه متبرکه مشرف می‌شوند، روزانه ضدعفونی می‌شود، افزود: باتوجه به توصیه‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۸۰ مورد ضدعفونی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران صورت گرفته است.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: سطوحی که مردم با آن تماس دارند، کفشداری‌ها، سرویس‌های بهداشتی، جامهری، فرش، ضریح، ورودی و خروجی بقاع متبرکه استان روزانه در نوبت‌های مختلف ضدعفونی می‌شوند.
 
حجت الاسلام قربانی با اشاره به این که همه بقاع متبرکه در استان به روی مردم باز است، اظهار کرد: برای حفظ سلامت شهروندان تجمع و پخش غذای نذری در بقاع متبرکه ممنوع است.
 
وی با بیان این که از زائرین تقاضا داریم از لمس کردن و بوسیدن ضریح امامزادگان تا اطلاع ثانوی جدا خودداری کنند، گفت: همه تدابیر بهداشتی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حال انجام است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات