۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۶۴۲۴۱۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

فرهنگ کارآفرینی بین مددجویان تقویت شود

فرهنگ کارآفرینی بین مددجویان تقویت شود
نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش کمیته امداد در کارآفرینی بین مددجویان اشاره کرد و گفت: این فرهنگ باید تقویت و برای مددجویان اشتغال زایی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، عصر امروز در دیدار مدیر و کارکنان کمیته امداد  در بیت امام جمعه خرم آباد، گفت: کمیته امداد با ارائه برنامه های فرهنگی و دینی بین مددجویان در تقویت و ارتقای فرهنگ جامعه ایفای نقش کند.

وی افزود: در راستای ارائه برنامه های دینی و فرهنگی باید از ظرفیت حوزه و روحانیت بهره مند شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: خدمت به محرومان خدمتی ارزشمند بوده و افرادی که در مجموعه کمیته امداد در حال فعالیت بوده، مشمول رحمت خداوند هستند.

وی ادامه داد: کمیته امداد دارای ظرفیتی بزرگ برای محرومیت زدایی و کاهش فاصله طبقاتی است و همواره به نقش خود به خوبی عمل می کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به نقش کمیته امداد در اشتغال زایی اشاره کرد و گفت: با حرکت به سمت خودکفا کردن مددجویان می توان اقدامی ارزشمند در رونق اقتصاد خانواده ها و جامعه برداشت.

وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد باید به سمت درآمد پایداری حرکت کند، اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای مددجویان و کارآفرینی اقدامی ارزشمند و خداپسندانه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به سیل نورآباد اشاره کرد و بیان داشت: کمیته امداد می تواند با سرکشی و نیازسنجی متناسب مردم در مناطق سیل زده نقش آفرینی کند.

وی تصریح کرد: با توجه به تمرکز رسانه‌ها بر روی ویروس کرونا و اینکه شیوع این ویروس سبب کم رنگ شدن توجه و پرداختن به سیل و خسارات سیل نورآباد شده است، انتظار می رود که کمیته امداد اقدامات مناسب را هرچه سریع تر انجام دهد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات