۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۴۲۴۶۰
حجت الاسلام شکریان خبر داد؛

پویش قرائت همگانی دعای هفتم صحیفه سجادیه در مازندران

پویش قرائت همگانی دعای هفتم صحیفه سجادیه در مازندران
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری پویش قرائت همگانی دعای هفتم صحیفه سجادیه با عنوان (زمزمه) فردا در سطح استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه کار گروه پویش ملی (کرونا رو شکست خواهیم داد) گفت: با توجه به هجمه‌های رسانه‌ای در مقابل ایران اسلامی باید دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی در بحران‌های اجتماعی نقش آفرینی کنند.
 
وی با اشاره به اهمیت امید آفرینی و آگاه سازی در این برهه از زمان و شرایط امروز جامعه، اظهار داشت: با توجه به شیوع و گسترش این ویروس در کشور متأسفانه شاهد حجم عظیم تبلیغات سوء علیه جمهوری اسلامی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی و درمانی هستیم و باید دستگاه‌های فعال در حوزه فرهنگ و رسانه و حوزه تبلیغ در مقابل این هجمه‌ها برنامه ریزی کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با اشاره به بیانات ارزشمند و امید آفرین رهبر معظم انقلاب در روز گذشته، افزود: بحران‌های اجتماعی در همه کشور‌های جهان بوده و استمرار دارد و بروز این ویروس منحوس هم در همه نقاط منطقه و جهان گسترش یافته است.
 
وی ادامه داد: متأسفانه در مقابل ایران اسلامی همه شبکه‌های معاند و عوامل خودفروخته داخلی و خارجی در حال بزرگنمایی و پروژه کشته سازی کاذب هستند که باید در تقابل این شبکه‌ها، وحدت و هم اندیشی نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای امری اجتناب ناپذیر است.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی در جلسات و محافل دینی و اسلامی، تصریح کرد: توسل و تمسک به قرآن کریم و اهل بیت(ع)، آگاهی بخشی، امید، وحدت و همدلی رمز عبور از همه مشکلات در چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی است و بنا به فرمایش و وعده نوید بخش رهبر عظیم الشان انقلاب ایران اسلامی از این بحران هم با سربلندی و موفقیت عبور خواهد کرد.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با تاکید بر تمسک و توسل همگانی به دعا و نیایش در این برهه از زمان اشاره و تاکید کرد: پویش قرائت همگانی دعای هفتم صحیفه سجادیه با عنوان (زمزمه) مورد انتظار است و امیدواریم با قرائت همگانی این دعا مشکلات امروز نظام اسلامی و ملت بزرگ و قهرمان ایران عزیز هر چه زودتر رفع شود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت برگزاری اعیاد شعبانیه در روز‌های آینده، بیان داشت: دشمن درصدد ضربه زدن به قرارگاه‌های فرهنگی به ویژه حوزه فرهنگ دینی است و باید با ایجاد ایستگاه‌های سلامت در مساجد و محافل مذهبی و دینی و برگزاری اقامه نماز جماعت حداقلی با رعایت اصول بهداشتی و درمانی در مقابل جریان سازی‌ها علیه شئونات دینی و فرهنگی ایستادگی کرد.

گفتنی است پویش قرائت همگانی دعای هفتم صحیفه سجادیه با عنوان (زمزمه) ساعت 20 روز پنج شنبه مورخه ۱۵ اسفند برگزار می‌شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات