۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۶۴۲۵۵۷
روایت شنیدنی راننده کامیون شیرازی از حاج قاسم؛

شهید سلیمانی سرباز مطلق ولایت بود

شهید سلیمانی سرباز مطلق ولایت بود
راننده کامیون شیرازی که برای ابراز ارادت خود را به مزار حاج قاسم رسانده بود شهید سلیمانی را سرباز مطلق ولایت دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، دو ماهی از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد و گلزار شهدای کرمان هر روز شاهد صحنه‌های ناب حضور عاشقان و مشتاقانی است که از سراسر کشور و حتی دیگر کشورها خود را به مزار سردار دل‌ها می‌رسانند.

مثل هر روز در حال رفتن به گلزار شهدای کرمان برای ابراز ارادت به حاج قاسم و شهدای آرمیده در گلزار شهدای کرمان بودم که راننده کامیونی از من آدرس گلزار شهدای کرمان را پرسید؛ دنبال مزار حاج قاسم می‌گشت و همین مسئله بهانه‌ای شد تا با هم همراه شویم.

این راننده کامیون شیرازی با بیان اینکه حاج قاسم یک هدف و اندیشه جهانی بود اظهار داشت: حاج قاسم تنها یک کرمانی نیست حاج قاسم یک انگیزه برای همه آزادی‌خواهان جهان است.

وی با ابراز اینکه خداوند به مردم کرمان سعادتی داد تا هر روز بتوانند حاج قاسم را درک کنند افزود: چیزی که حاج قاسم را برجسته کرد این بود که سرباز مطلق ولایت فقیه، انقلابی محض و ساده‌زیست بود.

این راننده کامیون با عنوان اینکه "همه ما و همه ایرانی‌هایی که امروز با امنیت و آرامش در خانه‌هایمان زندگی می‌کنیم مدیون حاج قاسم هستیم" گفت: امروز آمدم تا به حاج قاسم بگویم "ببخش اگر لیاقت نداشتم و پسر خوبی نبودم."/1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات