۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۶۴۲۵۸۰

صفحه مجازی مجری شبکه‌ ضد ایرانی هک شد

صفحه مجازی مجری شبکه‌ ضد ایرانی هک شد
یک فعال سایبری مخالف فحشا با هدف برگرداندن آرامش نسبی به فضای مجازی، صفحه اینستاگرام مجری شبکه ضد ایرانی را هک کرد و از گفتگوی سلبریتی‌های داخلی با او پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، چند روز پیش خبری در صفحات مجازی پخش شد که صفحه اینستاگرام یکی از مجریان شبکه من و تو هک شد. این خبر مانند آب سردی بر روی تمام فعالان رسانه‌ای ضد ایرانی و خارج نشین بود.

شبکه ماهواره‌ای من وتو وابسته دربار ملکه انگلیس و زیرنظر سازمان‌های جاسوسی MI1 و MI6 به فعالیت ضد ایرانی مشغول است و مجریان این شبکه برای ایجاد شبکه‌ای از مخاطبان و همراه کردن وابستگان سیاسی و هنری خود در ایران از طریق فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

اما امروز یک خبر دیگر دوباره فضای مجازی را دربرگرفت و این بار همان هکر صفحه یکی دیگر از مجریان شبکه من و تو را هک کرده است اما با این تفاوت که چت‌های خصوصی این مجری خارج‌نشین را منتشر کرد.

 

صفحات مجازی مجری شبکه‌های ضد ایرانی هک شد

 

پرويز پرستويي، ارژنگ اميرفضلي، مهناز افشار، علي اوجي، شهره سلطاني، مهراب قاسمخانی، امیرمهدی ژوله، برزو ارجمند، رضا بهمني، تهمينه ميلاني، علي انصاريان، حامد پهلان، رضا صادقي و شهره لرستاني از جمله سلبريتي‌هايي هستند كه مكالماتشان با اين مجري ضدايراني منتشر شده است. /882/ 302/

ارسال نظرات