۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۶۴۲۵۸۶
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

شرط اصلی معالجه بیماران کرونا حفط سلامت دائمی کادر درمانی است

شرط اصلی معالجه بیماران کرونا حفط سلامت دائمی کادر درمانی است
ساداتی نژاد نیاز‌ اصلی کادر درمانی بیماران کرونایی را ماسک‌های ال ۹۵ اعلام کرد و گفت: شروط اصلی معالجه بیماران کرونا، حفظ سلامت دائمی کادر درمانی و خانواده‌های آن‌ها است.
سید جواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تقدیر و تجلیل از فعالان در خط مقدم مبارزه با کرونا در بیمارستان‌های شهرستان کاشان و آران و بیدگل به برخی از مشکلات موجود در بیمارستان‌های این دو شهرستان اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل قدردان زحمات کادر پزشکی بیمارستان‌ها به ویژه دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سید الشهدا آران و بیدگل هستند.

وی افزود: مردم این دو شهرستان می‌دانند کادر پزشکی این دو بیمارستان در خط مقدم مبارزه با کرونا چگونه در قرنطینه‌ها و در پشت درب‌های بسته‌ای که هیچ تصویری از ایثارگری آن‌ها برای مردم این دو شهرستان منتشر نمی‌شود شبانه روز برای بهبود بیماران فعالیت می‌کنند.

ساداتی نژاد یکی از نیاز‌های اساسی کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و پرسنل درمانی مرتبط با بیماران کرونایی را ماسک‌های ال ۹۵ اعلام کرد و اظهار داشت: یکی از شروط اصلی معالجه بیماران کرونا، حفظ سلامت دائمی کادر درمانی و خانواده‌های آن‌ها است.

وی افزود: با موافقت ستاد ویژه فن آوری نانو کشور از فردا پنجشنبه ۱۵ اسفند ماه تا ریشه کنی کرونا در کاشان روزانه یکهزار ماسک ال ۹۵ نانویی که از کارآیی و ایمنی بسیار بالایی به لحاظ تنفس برخوردار است به کادر درمانی این دو شهرستان اختصاص داده خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین از تیم‌های عملیاتی سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و شهرداری برای ضد عفونی خیابان ها، معابر، کوچه ها، پارک‌ها و اتوبوس‌های شهری دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل تقدیر و تجلیل کرد و گفت: ضد غفونی کردن روزانه خیابان‌ها و معابر دو شهرستان باید استمرار و ادامه داشته باشد.

ساداتی نژاد ابراز کرد: برای تکمیل حوزه درمانی تا شنبه آینده تعدادی تجهیزات بیمارستانی به بیمارستان‌های دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های انجام شده برای وارد مدار شدن بیمارستان ثامن ادامه دارد ابراز امیدواری کرد، با اقدامات انجام شده و اقداماتی که در دستور کار است بیماری کرونا در منطقه کاشان کنترل و ریشه کن شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه با اشاره به تهیه فیبر نوری برای تقویت رادیو کاشان به لزوم تقویت رادیو کاشان برای تحت پوشش قرار دادن مناطق کوهستانی قمصر، برزک و نیاسر کاشان به عنوان یک پدافند غیرعامل تأکید کرد و گفت: مذاکرات انجام شده با قائم مقام و معاون سازمان صدا و سیما مقرر شد از فردا ۱۵ اسفند رادیو کاشان به صورت دیجیتال تمامی منطقه کاشان را تحت پوشش قرار دهد.

ساداتی نژاد همچنین از همشهریان به ویژه سالمندان و کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند خواست حتی الامکان در خانه بمانند و از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کرده و به توصیه‌های بهداشتی از سوی مسؤولان بهداشت و درمان شهرستان توجه داشته باشند./۱۳۰۷/ت310/ب1
 
گزیده ای از این خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
در این ایام باید بیشتر به خدا رو کنیم و از خطا های گذشته توبه کنیم تا ان شاالله خداون مهربان این بلا را از سر همه رفع کند
0
0