۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۴۲۶۲۳
انتقاد امام جمعه ایلام از سیاه‌نمایی رسانه‌های بیگانه علیه ایران‌؛

بر ویروس کرونا غلبه می‌کنیم

بر ویروس کرونا غلبه می‌کنیم
امام جمعه ایلام با انتقاد از ‌سیاه‌نمایی رسانه‌های بیگانه علیه ایران‌، گفت: رسانه‌ها اطلاع‌رسانی در مورد کرونا ویروس را با هراس‌آفرینی یکی نکنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها اطلاع‌رسانی ‌در مورد کرونا ویروس را با هراس‌آفرینی یکی نکنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: رسانه‌های معاند این بار با حربه کرونا ویروس به جنگ رسانه‌ای خود علیه جمهوری اسلامی به میدان آمده‌اند و در تلاشند تا با این بهانه امید مردم را از آنان بگیرند.

امام جمعه ایلام در ادامه افزود: ‌کرونا ویروس در بیش از 80 کشور جهان شیوع داشته ‌و ایران هم یکی از این کشورها‌ست، اما سیاه‌نمایی دشمن نشان از آن دارد که دشمنان انقلاب اسلامی کرونا ویروس را در ایران بزرگ‌نمایی می‌کنند.

وی افزود: در ایران تمام امکانات برای مقابله و پیشگیری از این پدیده نوظهور در حال انجام است و بحمدالله نتیجه مثبت آن نیز هر روز برای درمان مبتلایان شاهدیم.

امام جمعه ایلام گفت: برخی از رسانه‌نماها نیز در فضای مجازی از طریق شایعات و بزرگنمایی درباره کرونا به شدت در اراده و امید مردم باعث ترس و دلهره عجیبی بین خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه ایران می‌شوند که لازم است رسانه‌های دلسوز با اقدامات اینگونه رسانه‌نماها به جد مقابله کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: مردم بدانند که رسانه‌های ضدانقلاب و کاربران معاند شبکه‌های اجتماعی، سربازان و پیاده نظام‌های رسانه‌ای کشورهای غربی از جمله آمریکا و ایادیش بوده و نباید به اخبار آنان دل سپرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار‌ افزود برخی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی‌ در مورد کرونا ویروس را با هراس آفرینی یکی دانسته‌اند که هراس‌افکنان در خط دشمن‌ هستند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات