۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۴۲۵۳۸
مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان:

با التزام به بهداشت فردی، سایه کرونا از سر کشور دور خواهد شد

با التزام به بهداشت فردی، سایه کرونا از سر کشور دور خواهد شد
حجت الاسلام عزیزی گفت: اگر همگی ملتزم به رعایت بهداشت فردی باشیم، سایه این خطر از سر کشور دور می شود.

حجت الاسلام عزیزی مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به تشکیل کمیته بحران در حوزه علمیه این استان و تعطیلی مدارس علمیه، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، دروس حوزه علمیه سیستان و بلوچستان به صورت مجازی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه صوت تدریس اساتید در فضای مجازی در اختیار طلاب قرار می گیرد، عنوان کرد: در ساعاتی خاص از روز اساتید پاسخگوی سوالات و اشکالات طلاب هستند.

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان به عدم وجود زیرساخت ها برای آموزش مجازی در برخی از مناطق سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در این مناطق برای استفاده حداکثری طلاب از تعطیلی مدارس، سیر مطالعاتی تعیین شده است.

وی ابراز کرد: سیر مطالعاتی ارائه شده به طلاب حوزه علمیه سیستان و بلوچستان شامل دروس کم حجم، مرور دروس اصلی و همچنین سیر مطالعاتی کتاب های شهید مطهری است.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به اینکه مبارزه با کرونا تجربه اول جامعه ما و جامعه جهانی در مقابله با بیماری ها نیست، تصریح کرد: خطر کرونا کمتر از خطر استرس و ترس ناشی از آن است.

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه با رعایت مسائل بهداشتی، پیشگیری از این ویروس ساده است، خاطر نشان کرد: با توکل به خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع) این بیماری ریشه کن خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر همگی ملتزم به رعایت بهداشت فردی باشیم، سایه این خطر از سر کشور دور می شود./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
ارسال نظرات