۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۴۲۶۸۹

هزینه‌های ترحیم مادر شهید هادوی صرف مبارزه با کرونا شد

هزینه‌های ترحیم مادر شهید هادوی صرف مبارزه با کرونا شد
مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد از اختصاص هزینه‌های مراسم ترحیم مادر شهید هادوی به مبارزه با کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سیدمحمد هاشمی اظهار داشت: خانواده شهید محمود هادوی در اقدامی خداپسندانه مبلغ 150 میلیون ریال از بابت هزینه‌های مراسم عزای مادر خود را به شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد اهدا و خواستند تا این مبلغ در راه مبارزه با گسترش ویروس کرونا اختصاص یابد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه لزوم بسیج همگانی در جهت پیشگیری از بیماری کرونا، از این محل تعداد 600 بسته مواد ضدعفونی‌کننده و تعداد 4 هزار ماسک تهیه‌شده و در اختیار گروه‌های در معرض خطر بخصوص بیماران قلبی ریوی، مادران باردار، بیماران دیابتی، سرطانی شهرستان گذشته خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه شرایط کنونی کشور و شیوع روزافزون ویروس کرونا، همت و همکاری آحاد مردم و مسئولان را می‌طلبد، تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان خلیل‌آباد آماده دریافت چنین کمک‌هایی از سوی مردم است.

وی تاکید کرد: این موضوع بهترین فرصت برای خیرین و شهروندان نیکوکاری است که هزینه‌های مربوطه را به مبارزه با ویروس کرونا و کمک به بخش بهداشت و درمان اختصاص دهند که هم اجر معنوی و هم تأثیرگذاری دنیوی و اجتماعی دارد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات