۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۶۴۲۷۰۵
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان:

پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان اردیبهشت ۹۹ اعلام شد

پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان اردیبهشت ۹۹ اعلام شد
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از آغاز پذیرش حوزه علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: اردیبهشت ۹۹ نام نویسی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه لرستان، عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: پذیرش در حوزه علمیه خواهران لرستان در اوایل سال جدید شروع می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: داوطلبان از اول اردیبهشت 99 می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

مهرابی یادآور شده نام نویسی علاقه مندان ورود به حوزه به دو صورت مجازی و مراجعه به سایت حوزه و یا مراجعه حضوری به مدارس علمیه انجام می شود.

وی در ادامه بیان کرد: علاقه مندان ورود به حوزه علمیه خواهران در 13 مدرسه علمیه استان می توانند از اول تا 31 اردیبهشت جهت ثبت نام مراجعه کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از تعطیلی مدارس علمیه به علت شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت طلاب و اساتید خبر داد و گفت: برای جلوگیری از افت تحصیلی طلاب دروس به صورت مجازی ارائه می شود.

وی رسانه را ظرفیتی عظیم برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: از این ظرفیت باید در آگاهی بخشی به مردم به ویژه نسل جوان نسبت به نحوه و مراحل پذیرش حوزه بهره مند شد.  

مهرابی کیفیت محوری را مهم ترین ملاک پذیرش عنوان کرد و بیان داشت: علاقه مندان ورود به حوزه باید شرایط اولیه ثبت نام را داشته باشند تا در دیگر مراحل پذیرش شرکت کنند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات