۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۶۴۲۷۷۰
حجت الاسلام احتشام:

نقش مدافعین حریم سلامت در ایران با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست

نقش مدافعین حریم سلامت در ایران با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست
امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا نباید پدیده‌ای نو قلمداد شود، گفت: نقش مدافعین حریم سلامت در ایران با هیچ کشور دیگری قابل مقایسه نیست.
حجت الاسلام علی احتشام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به آیه ۳۵ سوره انبیاء که می‌فرماید، «وَنَبْلُوکُمْ بِالشَّرِّ وَالْخَیْرِ فِتْنَةً وَإِلَیْنَا تُرْجَعُونَ»، گفت: ما شما را با شرور و خیرات آزمایش می‌کنیم و بالأخره همه به سوی ما خواهید آمد.

وی با بیان اینکه همراه با رشد و تعالی انسان همواره آسیب‌ها و ناهنجاری‌های خطرساز جوامع بشری را تهدید کرده و تهدید می‌کند، افزود: هفت اپیدمی «وبای» وارداتی در دو قرن اخیر ده‌ها هزار ایرانی را به کام مرگ کشیده است.

به گفته وی شیوع ویروس منحوس کرونا که این روز‌ها کره خاکی را تهدید می‌کند نباید پدیده‌ای نو قلمداد شود.

امام جمعه موقت کاشان اظهار داشت: آنچه مهم است تحلیل عقلانی این حادثه و کنترل منظم و کاهش عوارض ناشی از ویروس کرونا با بهره گیری از ابزار و نیروی انسانی متخصص و متعهد و اثبات فن سالاری و شایسته باوری ایرانی، انقلابی است.

حجت الاسلام احتشام تأکید کرد: میلیارد‌ها ویروس کرونا که تنها یک قوطی کبریتی را پر می‌کند از دایره مخلوقات الهی بیرون نیست و به برهان حکمت حق تعالی شر مطلق نبوده و قطعا در نظام احسن و تدبیر الهی اگر شری می‌آید ممزوج با خیر کثیر است.

استاد سطح عالی حوزه با اشاره به اینکه تفسیر توحیدی حوادث، منافاتی با مهندسی تاثیر شیاطین جن و انسی ندارد، افزود: چه دست پلید عوامل شیطانی صهیونیسم آمریکایی در حدوث و اشاعه این ویروس دخیل باشد و چه عوامل دیگری نقش داشته باشند نباید فراموش کنیم جنایات وحوش اروپایی و آمریکایی در طول تاریخ کم نیست که سند آن شهیدان و جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی و خون‌های آلوده فرانسوی است.

حجت الاسلام احتشام موج سواری استکبار جهانی و لاشخور‌های رسانه‌ای آن‌ها در شرایط فراگیری ویروس کرونا در کشور را یادآورشد و ابراز داشت: اعتماد مردم به مسؤولان و رسانه ملی ضامن شکست دشمن در این جنگ نابرابر رسانه‌ای است.

وی در ادامه نقش مدافعین حریم سلامت در دیار ابن سینا و طب الهام بخش جهانی را با هیچ سرزمینی قابل مقایسه نداست و گفت: آنچه را که نسل گذشته فرشتگان سلامت در خط مقدم جبهه‌ها و زیر شدید‌ترین حملات زمینی و هوایی لباس سبز و سفید می‌پوشاند سبب شد نسل امروز این فرشتگان با ایستادگی تحسین برانگیز خود در خط مقدم مبارزه با کرونا تقدیر رهبر معظم انقلاب و ملت را در کارنامه افتخار آفرین شان ثبت کنند.

امام جمعه موقت کاشان افزود: ملت مقاوم ایران آزمون‌های تاریخی به ویژه ۴۰ ساله اخیرش و پایداری و استقامتش الگوی مردان و زنان آزاده جهان شده و با سرفرازی این آزمون را از تهدید به فرصت تبدیل کرده است.

حجت الاسلام احتشام گفت: ملت مقاوم ایران با استعانت از خدا و توسل به اهل بیت (ع) و استمداد از روح ملکوتی امام راحل و ارواح طیبه شهدا خصوصا سردار دل‌ها و با پیروی از هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و تمکین به ساز و کار‌های اعلامی قرارگاه بهداشت و درمان به ویژه لزوم قرنطینه خانگی و عدم خروج غیر ضروری از منزل، به زودی با حلول ماه شعبان و ولادت با سعادت صاحب لوای تمدن آخرالزمانی (عج) پیروزی بر ویروس منحوس کرونا را اعلام خواهد کرد./۱۳۰۷/ت210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
احسنت
1
0
حسینی نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
در این بلبشوی شیوع ویروس کرونا و گرانفروشی در بازار، یک هنرمندی هم پیدا می شود که پارچه های اجرای نمایش امام حسینی اش را صرف دوخت و دوز ماسک رایگان برای مردم می کند.
1
0