۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۶۴۲۷۸۷

قدردانی آیت الله اعرافی از طلاب جهادی و جوانان بسیجی

قدردانی آیت الله اعرافی از طلاب جهادی و جوانان بسیجی
مدیر حوزه های علمیه در پیامی از طلاب جهادی، جوانان بسیجی و کادر درمان و بهداشت کشور برای جهاد در مقابله با کرونا تقدیر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیامی از طلاب جهادی، جوانان بسیجی و کادر درمان و بهداشت کشور تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درماه شریف رجب الاصب و درآستانه میلاد خجسته امیر مومنان و پیشوای پارسایان حضرت علی علیه السلام، بار دیگر محضر طلاب عزیز و گروه های جهادی و جوانان بسیجی و نهادهای حوزه ای و فرهنگی و انقلابی که در سراسر کشور در کنار سپاه بزرگ سلامت یاران فداکار و کادر درمان و بهداشت بیمارستان ها و مسئولان محترم در مسیر خدمت به ملت شریف ایران و مبارزه با کرونا مجاهدت می نمایید تبریک عرض نموده، صمیمانه از تلاش و مجاهدت و فداکاری همه دوستان و عزیزان درقم و سراسر کشور بخاطر مجاهدت های شما در این حادثه ناگوار و نیز سیل و زلزله تقدیر و تشکر می نمایم.

روحانیت و حوزه های علمیه و طلاب عزیز باز هم نشان خواهند داد که در کنار و خادم مردم در همه ابعاد و شرایط خواهند بود.

امیدوارم با عنایات الهی و ادعیه زاکیه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و دعای پاکان و مقربان و با فداکاری و ایثار و جهاد گسترده همگان بویژه پرستاران و پزشکان و کادر بیمارستان ها و مسئولان محترم و با همراهی بسیجیان و طلاب ارجمند و گروه های فعال جهادی حوزه های علمیه و جوانان عزیز ملت بزرگ ایران بر موج کرونا و همه مشکلات فائق آید و قله های بلند پیروزی را فتح نماید باذن الله و عونه و منه.

علی رضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

محمد قمین
ارسال نظرات