۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۴۲۸۰۰
نماینده منتخب بجنورد در مجلس شورای اسلامی:

تحول اقتصادی وظیفه مهم مجلس یازدهم است

تحول اقتصادی وظیفه مهم مجلس یازدهم است
نماینده منتخب مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تحول در زمینه‌های اقتصادی و معیشتی اولویت مجلس یازدهم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امروز نخستین دیدار استاندار خراسان شمالی با منتخبان مردم استان در مجلس یازدهم، در فضایی متأثر از شیوع ویروس کرونا در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

در این دیدار که فاصله نشستن حضار نیز نشان از کرونایی بودن فضای نشست داشت، استاندار و معاونینش پای صحبت‌های پنج منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نشستند.

سید محمد پاکمهر منتخب مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: انتخابات در کمال سلامت برگزار شد و توانستیم انتخاباتی باشکوه را رقم بزنیم. از قاطعیت عملکرد استاندار، هیئت‌های اجرایی و نظارت تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: یکی از چالش‌های پیش روی نظام ما، مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است لذا اولویت برنامه‌های ما نمایندگان باید تحول در حوزه اقتصادی باشد.

پاکمهر تأکید کرد: به‌عنوان یک منتخب در سال آینده مسئله‌ای که از استاندار می‌خواهیم و وی را همراهی خواهیم کرد، تأکید بر مسائل اقتصادی است و نگاه ما به مسائل سیاسی و جناحی نیست بلکه خدمت به مردم از هر چیزی بااهمیت‌تر است.

برای حل مشکلات استان در کنار استاندار هستیم

محمد وحیدی منتخب مردم بجنورد و چهار شهر دیگر استان خراسان شمالی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: نگاه ما به خروجی عملکردها حائز اهمیت است. باید انتظارات مردم را به بهترین شکل به‌ویژه در حوزه اقتصادی رقم بزنیم.

وی افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید نگاه عدالت محوری در تمامی بخش‌ها مشهود باشد و این اتفاق با تعامل مثبتی که در حوزه استانداری وجود دارد رخ خواهد داد.

نماینده منتخب مردم بجنورد در مجلس یازدهم با تأکید بر هم‌گرایی دولت و مجلس و نقش آن در توسعه مناطق محروم٬ گفت: ما نیز تمام پیگیری‌های سطوح ملی را با رویکرد قوی دنبال خواهیم کرد و این اتفاق با شخصیت عمل‌گرای استاندار به‌زودی محقق خواهد شد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات