۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۴۲۸۰۱
نماینده منتخب اسفراین در مجلس یازدهم:

باید برای جذب سرمایه‌گذاران بیشتر تلاش کنیم

باید برای جذب سرمایه‌گذاران بیشتر تلاش کنیم
نماینده منتخب اسفراین در مجلس یازدهم گفت: در حوزه جذب سرمایه باید تلاش‌های بیشتری انجام شود و ما با تمام قوا برای پیشبرد و توسعه استان در کنار مجموعه دولت خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امان الله حسین پور منتخب مردم اسفراین در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، امروز در نشست منتخبان استان با استاندار خراسان شمالی با اشاره به وجود برخی محرومیت‌ها در شهرهای استان، اظهار داشت: ظرفیت منتخبین مردم در استان در راستای تحول و توسعه انجام می‌شود که البته حرکت خوب استاندار با یک تیم همراه و منسجم٬ موجب خواهد شد تا این مسیر توسعه را سریع پیش ببریم.

وی افزود: در حوزه جذب سرمایه‌گذار و حرکات ماندگار در حوزه اقتصاد باید تلاش‌های بیشتری انجام شود٬ با تمام قوا برای پیشبرد و توسعه استان در کنار مجموعه دولت خواهیم بود.

علی جدی منتخب مردم شیروان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: باید خدمت به مردم و توسعه استان به‌عنوان یک هدف مشترک در بین تمام مدیران و نمایندگان منتخب جاری باشد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور باید تمهیدات اساسی اندیشیده شود تا بحران شدیدتر نشود لذا نیازمند فرهنگ‌سازی و توجه به مباحث آموزشی هستیم تا به‌صورت جدی‌تر اعمال شود.

تفکر نمایندگان باید ملی باشد

علی آذری منتخب مردم قوچان و فاروج در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: امروز تفکر مدیریتی باید تفکر خوشه‌ای و صنعتی باشد و برای تحقق این مهم ما باید نماینده استان باشیم نه شهر خود.

وی افزود: در تفکر مدیریتی باید زنجیره‌ای و استانی کار کنیم تا کارگشا باشد زیرا امروز اقتصاد به سمت مردمی شدن پیش می‌رود و مطالبه اصلی مردم هم توجه به حوزه اقتصاد است چون کلید راهبردی برای توسعه نظام است.

جدی تأکید کرد: تفکر اقتصادی اعمال‌شده در این استان به همت استاندار خراسان شمالی زبانزد کشور است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات