۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۶۴۲۸۳۶

ضدعفونی منازل محرومان و خانه‌های روستایی از سوی طلاب بهبهانی

ضدعفونی منازل محرومان و خانه‌های روستایی از سوی طلاب بهبهانی
حجت الاسلام بهبهانی با اشاره به اینکه ضدعفونی خانه‌های روستایی دنبال می‌شود، گفت: طلاب و روحانیان بیشتر به ضدعفونی مناطق محروم می‌پردازند.
حجت الاسلام روح الله بهبهانی، فرمانده بسیج طلاب مدرسه امام صادق (ع) بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه از روز نخست دعوت صورت گرفته شهرداری شهرستان برای مبارزه با کرونا گروه جهادی حوزه با حضور طلاب و روحانیت شکل گرفت، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیت با خرید وسایل مورد نیاز و در قالب ۵ تیم دو نفره به ضدعفونی و سمپاشی نقاط تعیین شده از سوی شهرداری پرداختند.

فرمانده بسیج طلاب مدرسه امام صادق (ع) بهبهان با بیان اینکه ضدعفونی معابر عمومی، عابربانک ها، بیمارستان‌ها و خانه‌ها در دستور کار قرار دارد، گفت: بخش قرنطینه شدن مبتلایان به کرونا از سوی روحانیت مدرسه ضدعفونی شد، البته فعالیت گروه جهادی از ظهر آغاز و تا نیمه شب ادامه دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ضدعفونی خانه‌های روستایی دنبال می‌شود، افزود: طلاب و روحانیان بیشتر به ضدعفونی مناطق محروم می‌پردازند و اماکن عمومی بر عهده شهرداری است.

حجت الاسلام بهبهانی با بیان اینکه مواد شوینده به میزان لازم از سوی شهرداری در اختیار گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد، ادامه داد: در اوائل تهیه مواد بهداشتی و ماسک سخت بود، اما اکنون ماسک‌ها زیر نظر شبکه بهداشت شهرستان تولید می‌شود که حوزه امامزاده فضل در این باره فعالیت دارد.

وی گفت: در کنار خدمات پزشکی و رعایت موارد بهداشتی که صورت می‌گیرد مردم نباید دعا و توسل را فراموش کنند البته فعالیت هیأت‌های مذهبی در قالب سخنرانی و مداحی کماکان در فضای مجازی ادامه دارد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات