۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۴۲۸۶۴
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

روزانه ۱۵۰۰ دست لباس ایزوله تولید می‌شود

روزانه ۱۵۰۰ دست لباس ایزوله تولید می‌شود
سردار حسینی گفت: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کردستان در قالب کارگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای خواهران روزانه 1500 دست لباس ایزوله تولید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدصادق حسینی امروز در مراسم افتتاح کارگاه تولید لباس ایزوله و ماسک که در دانشگاه فنی دخترانه شهر سنندج برگزار گردید، گفت: از همه کسانی که در راه اندازی این کارگاه تلاش کرده اند نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر دستگاه‌های دولتی و دانشگاه علوم پزشکی اقدامات وسیعی را در مبارزه با ویروس کرونا انجام داده است.

این مقام نظامی عنوان کرد: سپاه بیت المقدس کردستان برای رویارویی با شرایط حاد بیماری کرونا بسترهای لازم را مهیا ساخته است و یکی از این بسترها، برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان سقز می باشد.

سردار حسینی ادامه داد: در شهر سنندج چند روز است ضدعفونی اماکن عمومی و خیابان‌ها را انجام می‌دهیم و از امشب در شهر سقز نیز این عملیات توسط سپاه پاسداران انجام می‌شود.

فرمانده سپاه کردستان در پایان سخنان خود اظهار کرد: امروز ما در دو جبهه مبارزه با ویروس کرونا و جبهه مبارزه با خارجی‌های ضدانقلاب می‌جنگیم و به امید خدا پیروز می‌شویم.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات