۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۶۴۲۸۸۵
در راستای حمایت از خط مقدم نبرد با کرونا انجام شد؛

بازدید آیت الله مهدوی و نمایندگان منتخب مجلس یازدهم از شرکت بهیار صنعت

بازدید آیت الله مهدوی و نمایندگان منتخب مجلس یازدهم از شرکت بهیار صنعت
آیت الله مهدوی به همراه حجت الاسلام نقدعلی و زهرا شیخی از شرکت بهیار صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان و خط تولید ماسک این شرکت بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام  محمدتقی نقدعلی نماینده منتخب مردم شهرستان خمینی شهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به همراه آیت الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مجلس خبرگان رهبری و زهرا شیخی منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم ظهر امروز از شرکت بهیار صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید به عمل آوردند.

در این دیدار آیت الله مهدوی ضمن تشکر از زحمات جوانان انقلابی در این روزهای سختی که بر کشور احاطه شده گفت: تلاش شما قابل تقدیر است و باید زحمات شما جوانان در رسانه ها توسط مسؤولان مطرح شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: برای توزیع ماسکها به گونه ای برنامه ریزی شود که ماسک های تولید شده در این بخش به دست دلالان نرسد ومستقیم به داروخانه ها و بیمارستانها عرضه گردد.

 حجت الاسلام  نقدعلی نیز بیان کرد: شرکت بهیار صنعت دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی از جوانان انقلابی است که ایده ها و خلاقیت آنها می تواند راهگشای بسیاری از مسائل کلان کشور در مباحث دانش بنیان باشد.

در ادامه این دیدار زهرا شیخی نماینده منتخب مردم اصفهان اظهار کرد:در فضایی که عده ای از مردم و مسؤولان دچار یاس و ناامیدی شده اند رفتن به چنین فضاهایی بارقه امید را دل انسان روشن می سازد.

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی ما توانایی انجام هر گونه کاری را دارند افزود: با توجه به اهمیت و کاربرد علوم دانش بنیان در حل مسائل کشور و با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی می توان با تکیه بر نیروهای جوان حماسه های بزرگی خلق کرد.

شیخی همچنین با نوید رهایی از وابستگی کشور به کشورهای بیگانه ادامه داد: قطع به یقین می توانیم از قطب های عظیم دنیا در بحث اقتصاد شویم که این امر نیاز به حمایت مسئولان دارد.

لازم به ذکر است در شرکت بهیار صنعت در مدت 10 روز 9 خط تولید ماسک راه اندازی شد که روزانه  50 تا 100 هزار ماسک به همت شبانه روزی جوانان کشور اسلامی مان تولید می شود و به زودی تولید ژل ضد عفونی کننده نیز به دست جوانان انقلابی در همین شرکت تولید خواهد شد./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
متین
-
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
سلام
شما چه رسانه ضعیفی هستید که نمیدونید شهرک علمی و تحقیقاتی مستقل از دانشگاه صنعتی است و این شرکت در شهرک علمی و تحقیقاتی است
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹
گزارش خوبیه
0
0