۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۴۲۹۲۳
امام جمعه الشتر:

حوزه علمیه پایگاه محکمی در برابر توطئه های دشمنان است

حوزه علمیه پایگاه محکمی در برابر توطئه های دشمنان است
امام جمعه الشتر به نقش روحانیت در هدایت دینی جامعه و مقابله با آسیب ها اشاره کرد و گفت: حوزه پایگاه محکمی در برابر توطئه ها و کج روی های دشمنان است.

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به منشور روحانیت اشاره کرد و بیان داشت: در جامعه، روحانیت رسالت و وظیفه خطیری بر دوش دارد.

وی با بیان اینکه روحانیت نمی تواند نسبت به امورات دنیا و کشور بی تفاوت باشد، افزود: روحانیت در هر زمینه ای همواره در خط مقدم خدمت به مردم و دفاع از انقلاب و نظام قرار دارد.

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه منشور روحانیت مورد نظر روحانیت قرار دارد و به آن عمل می کند، اظهار داشت: منشور روحانیت چراغ راه است.

وی در ادامه اظهار داشت: روحانیت در تلاش بوده تا از هر ابزاری برای تحقق اسلام ناب و پیاده کردن ایده های مهدوی استفاده کند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: منشور روحانیت در حقیقت وظایف خطیر جامعه  و روحانیت را مطرح کرده است.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت روحانیت در سایه نقش فردی و حوزوی که دارد می توان برای پیاده کردن اسلام ناب بهره مند شد.

رییس حوزه علمیه الشتر تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام و تشیع حوزه علمیه و علما مهم‌ترین پایگاه محکم اسلام در برابر حملات و انحرافات و کجروی‌ها بوده‌اند و در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا می کنند./9451/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات