۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۴۲۹۹۱
معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران:

سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار هند، جنایت علیه بشریت است

سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار هند، جنایت علیه بشریت است
معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران گفت: سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر در قبال کشتار مسلمانان مظلوم هند بدترین جنایت علیه بشریت و جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام حمید ارشاد معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، کشتار بی رحمانه مسلمانان هند را محکوم کرد و گفت: قلب مسلمانان جهان از کشتار مسلمانان در هند جریحه دار است.

وی افزود: بار دیگر دست آلوده، جنایتکار و خشن انسان نماهای از خدا بی خبر به خون مسلمانان مظلوم هند آغشته شد، این وحشی گری افراطی در به خاک و خون کشاندن زن و مرد و کودکان بی گناه مسلمانان هند دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

حجت الاسلام ارشاد با استناد به روایتی از امام حسین(ع)، ابراز کرد: حضرت می فرمایند: اگر دین ندارید و به معاد و قیامت معتقد نیستید در دنیا آزاده باشید؛ این حرکت ضد بشری و غیر انسانی نه تنها علیه مسلمانان بلکه علیه انسانیت انجام شده و مورد نفرت و انزجار جامعه جهانی قرار گرفته است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: لذا تمام آزادی‌خواهان در عالم باید این حرکت وحشیانه را محکوم و دولت هند بدون فوت وقت و بدون ملاحظه با این جنایات برخورد کند هر چند دست های پنهان صهیونیسم بین المللی، آمریکای جنایتکار و انگلیس مکار در این کشتار مشاهده می شود.

وی با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی نیازمند وحدت مسلمانان است، اظهار داشت: جوامع اسلامی برای مقابله با این نوع جنایات باید به امت واحده تبدیل شوند تا بتوانند با این وحدت، استکبار را ریشه کن کنند.

حجت الاسلام ارشاد ادامه داد: این سبک نسل کشی به سبک مدرن یادآور جنایات قرون وسطایی در عرصه بین المللی است؛ دشمن بداند جامعه اسلامی به منزله ید واحده بوده و پاسخ این تحرکات غیر انسانی و غیر بشری را خواهد داد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: امروز مدعیان دروغین حقوق بشر کجا هستند؟ سکوت مرگبار آنان در قبال کشتار مسلمانان مظلوم هند چه معنایی می تواند داشته باشد؟ غیر از اینکه ثابت می کند مدعیان حقوق بشر بدترین جنایات را علیه بشر مرتکب می شوند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات