۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۴۲۹۹۳

تذکر امام جمعه اردبیل برای رعایت دقیق هشدارهای بهداشتی

تذکر امام جمعه اردبیل برای رعایت دقیق هشدارهای بهداشتی
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل آحاد مردم استان اردبیل را به رعایت حتمی و دقیق هشدارها و توصیه‌های مسؤولان بهداشتی و پزشکی استان و کشور فرا خواند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید حسن عاملی آحاد مردم استان اردبیل را به رعایت حتمی و دقیق هشدارها و توصیه‌های مسؤولان بهداشتی و پزشکی استان و کشور فرا خواند.

وی تاکید کرد: تنها راه شکست دادن ویروس کرونا و جلوگیری از بروز خسارات جانی و مالی، ماندن در خانه، خودداری از سفر وعمل کردن به هشدارها و توصیه‌های بهداشتی است.

نماینده ولی فقیه در اردبیل بیان داشت: براساس هشدارهای کارشناسان و پزشکان، اگر این ویروس میزبان داشته باشد قطعا گسترش بیشتری می‌یابد و میزبان ویروس با حضور ما در اجتماعات ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر دو هفته از حضور در اجتماعات دوری کنیم و در منزل بمانیم، این بیماری سیر نزولی یافته و از بین می‌رود.

امام جمعه اردبیل اذعان داشت: امروز وظیفه بزرگی بر عهده تمام مردم گذاشته شده تا با رعایت موارد بهداشتی و توجه به تذکرات و هشدارها شرایط برای از بین رفتن این بیماری فراهم شود.

وی به ایام عید و مساله دید و بازدید در این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: مبادا در ایام عید به دید و بازدید برویم، فلسفه صله ارحام، کمک به یکدیگر است که برای تحقق آن در این ایام از رفت و آمدها و دید و بازدیدها باید پرهیز کنیم.

آیت الله عاملی گفت: افرادی که در استان‌های دیگر به هر دلیلی حضور دارند و در ایام عید معمولا به استان اردبیل برمی‌گردند باید از سفر به استان اجتناب کنند تا شاهد افزایش بیماری در سطح استان نباشیم./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات