۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۶۴۲۹۷۱

محوطه حوزه امیرالمومنین رشت در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گرفت

محوطه حوزه امیرالمومنین رشت در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گرفت
با دستور آیت‌الله قربانی محوطه حوزه علمیه امیرالمؤمنین رشت برای درمان بیماران کرونایی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، پس از شیوع ویروس کرونا در استان گیلان و افزایش شمار مبتلایان به این ویروس در استان ظرفیت اکثر بیمارستان‌های شهرستان رشت تکمیل و یک بیمارستان سیار توسط سپاه قدس گیلان در محوطه بیمارستان رازی احداث شد.

پس از بحرانی شدن اوضاع در استان گیلان آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، مؤسس حوزه علمیه امیرالمؤمنین رشت در تماس با محمدحسین قربانی نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان موافقت خود را برای استفاده از فضای و محوطه حوزه علمیه امیرالمومین رشت برای درمان بیماران کرونایی رشت اعلام کرد./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
بنده ی حقیر بعنوان عضو کوچک جامعه رسانه ای از شما استدعا وتمنا میکنم، برای چند مدت فقط و فقط به جهت تهیه موادغذایی آنهم تنها یک عضو خانواده از منزل خارج شوید .

میدانم قرنطینه خانگی به لحاظ تامین معاش و بار روانی بسیار سخت است، ولیکن اگر امروز این سختی را به جان نخریم، فردا مصیبت های بیشتری گریبان گیر و مدت طولانی تری درگیر این پدیده ی شوم خواهیم بود .

اگر برخی از هموطنان این داستان را جدی نگیرند بزودی سیستم درمانی کشور جوابگوی پذیرش بیماران نخواهد بود و فاجعه ای بزرگ رخ خواهد داد .

قسمتان میدهم این پیام را جدی بگیرید و برای عزیزانتان ارسال کنید
1
0