۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۴۲۹۴۶

۴۰۰ هزار قلم کالای بهداشتی از سودجویان در شیراز کشف شد

۴۰۰ هزار قلم کالای بهداشتی از سودجویان در شیراز کشف شد
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی شیراز از کشف ۴۰۰ هزار قلم کالای بهداشتی از سودجویان و تعطیلی چندین مرکز غیرمجاز تولید اقلام ضد عفونی‌کننده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا به‌نقل از روابط‌ عمومی سپاه ناحیه احمدبن‌موسی(ع)، سرهنگ مرتضی خسروانی اظهار داشت: هر چند هشدارهای بهداشتی عمده فعالیت‌های کشور را تحت الشعاع خود قرار داده است اما از میزان فعالیت‌های محرومیت‌زدایی بسیجیان این ناحیه نکاسته و حتی با اقدامات پیشگیرانه بهداشتی بیشتر نیز شده است.

وی با بیان اینکه در 10 روز اخیر و تا پایان وضعیت مسائل مربوط به کرونا هر شب بسیجیان معابر عمومی محدوده این ناحیه را ضد عفونی می‌کنند، گفت: این امر از ساعت 23 تا 3 بامداد توسط تیم‌های پنج نفره پیاده و با تجهیزات بهداشتی صورت می‌گیرد.

سرهنگ خسروانی در ادامه به توزیع اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی‌کننده در بین جامعه هدف اشاره و بیان کرد: این اقلام به صورت رایگان و به همت معاونت بهداشت و درمان ناحیه انجام می‌گیرد که این کمک‌های بهداشتی در کنار بسته‌های معیشتی است که به رسم هر سال با اولویت شهرک سعدی، بلوار اتحاد و شهرک سهل‌آباد در اختیار مردم قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی (ع) در راستای اعلام گزارش اقدامات سلبی مقابله با فرصت‌طلبان از وضعیت جاری کشور به اقدامات امنیتی و اطلاعاتی متعددی اشاره و تصریح کرد: مهم‌ترین آنها کشف 400 هزار قلم کالای بهداشتی از سودجویان و تعطیلی چندین مرکز غیرمجاز تولید اقلام ضد عفونی‌کننده بود که سودجویان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در حوزه فرهنگی نیز به تولید و انتشار اخبار امیدبخش و مستندات تصویری و کلیپ‌های سواد رسانه اشاره و عنوان کرد: این اقدام با هدف کاهش فشارهای فضای مجازی دشمن توسط معاونت فضای مجازی و در بستر شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام و توییتر صورت گرفته است.

سرهنگ خسروانی ضمن خدا قوت مجدد به دست اندرکاران حوزه درمان و بهداشت کشور و استان فارس، آمادگی سپاه و بسیج را برای کمک به وزارت بهداشت تا ریشه‌کنی کامل این ویروس از کشور و استمرار وضع پیشگیرانه موجود اعلام کرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات