۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۴۲۸۵۳

تولید روزانه ۱۷۵۰ دست لباس ایزوله و ماسک توسط سپاه کردستان

تولید روزانه ۱۷۵۰ دست لباس ایزوله و ماسک توسط سپاه کردستان
قرارگاه جهادی دانشجویان مبارزه با کرونا روزانه یک‌هزار و ۷۵۰ دست لباس ایزوله و ماسک در استان کردستان تولید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، کارگاه تولیدی لوازم بهداشتی لباس ایزوله و ماسک سپاه پیش‌از ظهر امروز با حضور سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در سنندج افتتاح شد.

در این کارگاه تولیدی، گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کردستان در قالب کارگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای خواهران روزانه یک‌هزار و 750 دست لباس ایزوله تولید می‌کنند.

توحید رستمی، مسؤول بسیج دانشجویی استان کردستان در این مراسم ضمن قدردانی از همه مسؤولان، پزشکان و دانشجویان اظهار داشت: قرارگاه جهادی دانشجویان مبارزه با کرونا در شش کارگروه در استان آغاز به‌کار کرده که تولید اقلام بهداشتی و لباس ایزوله یکی از اقدامات آنان است.

ّمسؤول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: همچنین دانشجویان کردستانی در حوزه فضای مجازی اقدام به تولید و انتشار محتوای آموزشی و بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کرده و کارگروه بازرسی نیز وضعیت سطح شهر را پیگیری می‌کنند.

رستمی گفت: کارگروه آموزش قرارگاه جهادی دانشجویان مبارزه با کرونا این آمادگی را داشته که در صورت نیاز، با برپایی 20 چادر در سطح شهر آموزش‌های لازم را به مردم ارائه می‌دهند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات