۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۴۲۹۹۸
امام‌جمعه اردکان:

مردم به دستورات بهداشتی اهمیت دهند

مردم به دستورات بهداشتی اهمیت دهند
امام‌جمعه اردکان گفت: عاجزانه از همه مردم خواستارم که به دستورات بهداشتی اهمیت بدهند و رعایت کنند و دیگران را نیز به رعایت آن دعوت کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر در پیامی بابیان اینکه اگر در خانواده‌ای یکی از افراد خانواده مریضی سختی بگیرد همه خانواده درگیر می‌شوند، گفت: در این موقعیت همه باید دست‌به‌دست هم بدهند تا این مشکل رفع شود.

وی افزود: جامعه ما مانند یک خانواده است وقتی یک مشکلی و مریضی پیش‌آمده به همکاری همه نیاز است در شیوع ویروس کرونا همه این صحبت را قبول دارند که مردم در قطع چرخه این ویروس نقش اساسی دارند.

امام‌جمعه اردکان اظهار داشت: عاجزانه از همه مردم خواستارم که به دستورات بهداشتی اهمیت بدهند و رعایت کنند و دیگران را نیز به رعایت آن دعوت کنند همه ما دست‌به‌دست هم بدهیم و همکاری کنیم و در خانه بمانیم تا در مدت کوتاهی با همکاری مردم این موضوع رفع شود.

وی بابیان اینکه وقتی ما می‌بینیم نماز جماعت و نماز جمعه که این‌همه اهمیت دارد تعطیل‌شده است، گفت: باید حساسیت این موضوع را درک کنیم تا با همکاری عمومی مردم جلو فراگیری این ویروس گرفته شود و مشکل خاصی پیش نیاید.

حجت‌الاسلام شاکر افزود: اگر خدای‌ناکرده مردم همکاری نکنند آثار و تبعات آن برای عموم است و همه درگیر می‌شویم و در آینده ممکن است که مشکلات سخت داشته باشیم و وضعیت قرمز یا سخت‌تری اعلام بشود و کارهایی که امروز می‌توانیم با اختیار ترک کنیم و بسیار تأثیرگذار است در آن زمان باید با اجبار این کارها را انجام دهیم که تأثیر آن نیز خیلی کمتر است.

امام‌جمعه اردکان در پایان ابراز امیدواری کرد که انشا الله مردم عزیز ما به این دستورات بهداشتی اهمیت بدهند و در کنار آن نیز از دعا، توسل و خیرخواهی نسبت به یکدیگر غفلت نورزیم./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات