۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۶۴۳۱۲۵
رئیس شورای هیات‌های مذهبی خراسان جنوبی خبر داد؛

آمادگی ۵ درمانگاه خیریه هیأت‌های مذهبی برای کمک به بیماران کرونایی

آمادگی ۵ درمانگاه خیریه هیأت‌های مذهبی برای کمک به بیماران کرونایی
رئیس شورای هیات‌های مذهبی خراسان جنوبی گفت: پنج درمانگاه خیریه متعلق به هیات‌های مذهبی استان در زمینه پیشگیری و کمک به بیماران مبتلا به کرونا اعلام آمادگی کردند.

غلامرضا عباسی مقدم، ‌رئیس شورای هیات‌های مذهبی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: تمام هیات‌های مذهبی در خراسان جنوبی از برگزاری هرگونه تجمع منع شدند.

وی با بیان اینکه برخی هیات‌ها در اقدام جهادی نسبت به ضدعفونی کردن ناوگان شهری فعالیت دارند، گفت: باید مراعات توصیه‌های بهداشتی و پزشکی در هیات‌های مذهبی صورت گیرد.

رئیس شورای هیات‌های مذهبی خراسان جنوبی افزود: پنج درمانگاه خیریه متعلق به هیات‌های مذهبی استان در زمینه پیشگیری و کمک به بیماران مبتلا به کرونا اعلام آمادگی کردند.

عباسی مقدم تصریح کرد: هیات‌های مذهبی بعد از برگزاری نمازهای جماعت به مناسبت ایام میلاد اقدام به پذیرایی می‌کنند که باید رعایت موازین بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: ذکر و یاد اهل بیت‌(ع) سبب کاهش استرس می‌شود و آرامش بخش است و بسیاری از موارد بر اساس دستورالعمل‌های پزشکان و مولفه‌های بهداشتی است./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
لعنت بر شایعه سازان و ناامیدکنندگان جامعه
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
ایثار ادامه دارد...
0
0