۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۶۴۳۱۲۸
امام جمعه کرمان:

روند آموزش مجازی دانش‌آموزان باید رصد شود

روند آموزش مجازی دانش‌آموزان باید رصد شود
امام جمعه کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش باید برآوردی داشته باشد که آموزش مجازی به چه اندازه موثر است، گفت: زیرساخت‌های آموزش الکترونیکی در تمام استان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه و تعطیلی مدارس اظهار داشت: آموزش و پرورش باید برآوردی داشته باشد که آموزش از طریق فضای مجازی و به‌صورت الکترونیکی به چه اندازه می‌تواند موثر باشد.

نماینده ولی‌فقیه در کرمان با بیان اینکه زیرساخت‌های آموزش الکترونیکی در تمام استان وجود ندارد گفت: باید آموزش دانش‌آموزان پیگیری شود.

سیدمحمد واعظی نژاد مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه مشارکت خیرین مدرسه‌ساز کرمانی دو برابر شده اظهار داشت: 60 میلیارد تومان تعهد خیرین استان کرمان در سال 98 برای ساخت مدرسه بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 20 درصد از تعهد خیران پرداخت شده است عنوان کرد: از تعهدات سال 97 که مبلغ 32 میلیارد تومان بوده تاکنون 70 درصد آن پرداخت شده است.

مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان با اشاره به اینکه دولت تمام سهم خود را در مشارکت با خیرین مدرسه‌ساز پرداخت کرده است افزود: دو هزار و 700 میلیارد تومان تعهد دولت برای ساخت مدارس در کرمان در سال 98 بوده که پرداخت شده است.

وی بیان کرد: جلسه گردهمایی خیران مدرسه‌ساز استان نیز که قرار بود قبل از سال برگزار شود به‌دلیل شیوع کرونا به بعد از سال منتقل و در سال جدید برگزار خواهد شد./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
رسا در کرمان دفتر داره چرا به نقل تسنیم؟
0
0