۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۴۳۱۹۱

سیاست‌های دوگانه بی‌بی‌سی اینبار با خبر ابتلای مسئولان ایتالیایی به کرونا

سیاست‌های دوگانه بی‌بی‌سی اینبار با خبر ابتلای مسئولان ایتالیایی به کرونا
علی علیزاده با انتشار پستی در توئیتر به پوشش اخبار ویروس کرونا براساس سیاست‌های دوگانه و خصمانه بی‌بی‌سی علیه ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاري رسا، شبکه معاند و فارسی زبان بی‌بی‌سی که با سرمایه‌گذاری دشمنان جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند، سالهاست که علیه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران  برنامه می‌سازد و سعی دارد چهره ای سیاه از ایران به جهانیان ارائه دهد اما در مقابل آن با دروغ و شانتاژ سعی دارد چهره کثیف غرب را از دید مردم دور نگه دارد.

خبر شیوع ویروس کرونا در کشور و جانباختن عده از هموطنان بر اثر ابتلا به این بیماری، بیش از دیگر موضوعات فضای عمومی کشور را تحت تاثیر قرار داد و سبب شد این رسانه  با پوشش اخبار منفی و دروغ روح و روان مردم کشورمان را تحت تاثیر قرار دهد.

به تازگی علی علیزاده تحلیلگرسیاسی ساکن لندن با انتشار پستی در صفحه توییترش بار دیگر به سیاست های دوگانه این رسانه وابسته به خاندان سلطنتی بی بی سی اعتراض کرد. علیزاده در جدیدترین پست توییتری اش نوشت:

"‏بعد از دو عضو شورای شهر لومباردی، حالا نیکولا زینگارتی، فرماندار لاتزیو و رهبر حزب دموکراتیک ایتالیا هم کرونا گرفت. اما «بی‌بی‌سی ایتالیایی» و خبرنگاری به نام «کریستیانو آرکاییکو» وجود ندارند تا این را تبدیل به وسیله‌ای برای مشروعیت‌بخشی به براندازی و افزایش تحریمهای اقتصادی کنند ."

علیزاده

/1360/

ارسال نظرات