۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۶۴۳۴۶۲
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی:

مردم به شایعات کرونایی در فضای مجازی توجه نکنند

مردم به شایعات کرونایی در فضای مجازی توجه نکنند
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: مردم نباید به شایعات ویروس کرونا که در فضای مجازی مطرح می شود، اهمیت دهند.

حجت الاسلام هابیل خسروی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: مردم نباید به شایعات ویروس کرونا که در فضای مجازی مطرح می شود اهمیت دهند.

وی گفت: مردم نباید به این شایعات توجه کنند چرا که اگر فکر کنند، متوجه می شوند که ۳۰۰ طلبه نمی توانند در یک روستا قرنطینه شوند؛ چنین شرایطی در یک روستا وجود ندارد که ۳۰۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا را بدون هیچ امکاناتی از یک راه دور(حدود ۱۵۰۰ کیلومتر) به منطقه ای بیاورند و قرنطینه کنند.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی افزود: مردم باید آگاه باشند و به این شایعات توجه نکنند و تنها به نکات پیشگیری از بیماری توجه کنند.

حجت الاسلام خسروی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تخریب پایه های نظام است، تاکید کرد: دشمن می خواهد به هر ترفندی پایه های اصلی نظام اسلامی را متزلزل کرده و با دامن زدن به این حاشیه ها مردم را نسبت به جامعه روحانیت و نظام بدبین کند.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: این شایعاتِ دشمن زمانی در حال پخش بود که خراسان جنوبی یکی از پاک ترین استان های کشور، مورد مبتلا به ویروس کرونا نداشت و می خواستند از همین طریق با استرس و هیجان به مردم به اهداف دیگری که در سر می پروراندند، برسند.

وی افزود: به مردم توصیه می کنم تنها نکاتی که پیرامون پیشگیری از ویروس به اطلاع مردم از رسانه ی ملی می رسد، توجه کنند و ان شاءالله بدون توجه به حاشیه ها با کمک خدا این بیماری را نیز پشت سر خواهیم گذاشت./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
سلام،ان شاء الله به حقانیت حضرت علی علیه السلام این گرفتاری ازسرمردم ماوهمه دنیارفع گردد،حالا باهرمعذوریتی جاده بازشده، هم استانی وهمشهری وهم محلی عزیز، ماباید همه تمرکزخودرابرای حفاظت ازمحله وشهر خودمان به کارببریم. خودمان بیشتر درخانه بمانیم، به مسافران توصیه کنیم درخانه اشان بمانند، درکوچه و خیابان‌های روستاوشهرپرسه نزنند، شوراودهیاری وپایگاههای بسیج باهمکاری هم موارد رابه آن‌ها تفهیم کنیم. اگر رعایت نکردند ازقوه قهریه استفاده کنیم...
0
0