۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۴۳۴۹۵
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

مجاهدت کادر پزشکی و پرستاران قم برای مقابله با ویروس کرونا بی نظیر است

مجاهدت کادر پزشکی و پرستاران قم برای مقابله با ویروس کرونا بی نظیر است
حجت‌الاسلام و المسلمین قمی ضمن بازدید از روند درمانی بیماران در بیمارستان فرقانی قم تأکید کرد که مجاهدت کادر پزشکی و پرستاران قم برای مقابله با ویروس کرونا بی نظیر است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در این بازدید که حجت‌الاسلام عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز حضور داشت از روند درمان بیماران کرونایی مطلع شد و از خدمات کادر پزشکی و پرستاران استان قم تقدیر کرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مجاهدتی که توسط کادر پزشکی و پرستاران استان برای مقابله با ویروس کرونا انجام می شود بی نظیر است.

وی تصریح کرد: امروز به نیروی جهادی همه کاره نیاز است، طلاب و دانشجویان باید وارد صحنه شوند و در زمینه کمک های اولیه آموزش دیده باشند و گرهی از مشکلات باز شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین قمی با اشاره به لزوم یکپارچی جامعه برای مقابله با بیماری کرونا خاطرنشان کرد: بیمارستان فرقانی کادر بسیار خوبی دارد و به لطف الهی این مرحله را به خوبی پشت سر می گذاریم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: مجاهدتی که توسط کادر پزشکی و پرستاران استان برای مقابله با ویروس کرونا انجام می شود بی نظیر است، به لطف خدا کادر پزشک با روحیه بالا مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند و از این خدمات بی نظیر لذت بردم و جای شکر دارد./1330/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
در مقابل پرستارانی که رقصیدن، یک پرستار بود که عروسیش رو به خاطر کرونا عقب انداخت
حزب‌ اللهی‌ها اون رقصنده‌ها رو دیدن ولی رهبری اون یه پرستار رو دید و بُلد کرد.

چیزی که باعث میشه مردم آقا رو دوست داشته باشن ولی از حزب اللهی‌ها فرار کنن همین تفاوت نگاه و نوع مواجهه با پدیده‌هاست
0
0