۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۶۴۳۵۴۶
مدیر حوزه علمیه قزوین:

مردم در کنار رعایت بهداشت، مسائل معنوی را فراموش نکنند

مردم در کنار رعایت بهداشت، مسائل معنوی را فراموش نکنند
حجت الاسلام سبحانی نیا با اشاره به اینکه تدبیر همه امور در دستان خداوند متعال است، گفت: هموطنان عزیز در کنار رعایت بهداشت مسائل معنوی را فراموش نکنند.

حجت الاسلام  محمد تقی سبحانی نیا مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه روایات موجود در زمینه اهمیت رعایت بهداشت غیر قابل انکار است، گفت: توصیه های متخصصین که از طریق وزرات بهداشت بیان می شود برای همه لازم الاجرا است.

حجت الاسلام سبحانی نیا با اشاره به اینکه تدبیر همه امور در دستان خداوند متعال است، عنوان کرد: هموطنان عزیز در کنار رعایت بهداشت مسائل معنوی را فراموش نکنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: بدون اراده خداوند متعال هیچ اتفاقی در روی زمین رخ نمی دهد؛ بنابراین نباید با ترس و شتاب زدگی باورهای دینی را به فراموشی بسپاریم.

وی اظهار داشت: در شرایط موجود باید دل به خداوند متعال سپرد و امور را به او تفویض کرد تا آرامش به زندگی ها بازگردد.

حجت الاسلام سبحانی نیا با تاکید بر اهمیت عبرت گرفتن از وقایع، ابراز کرد: ماجرای انتشار ویروس کرونا و اختلال در آرامش مردم نشان داد که انسان با تمام پیشرفت ها چقدر در برابر سختی ها ناتوان است و هیچگاه نباید به خود غره شود و خدا را به فراموشی بسپارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین شرایط موجود را فرصت خوبی برای توجه به الطاف خداوندی دانست و خاطر نشان کرد: باید در این شرایط به دامن خداوند پناه برد و شاکر الطاف خداوندی بود.

وی با اشاره به حساسیت مردم نسبت به ویروسی که جسم آن ها را در معرض خطر قرار داده است، بیان کرد: همان طور که نسبت به سلامت جسم حساسیت وجود دارد باید نسبت به حقیقت وجودی انسان ها که همان روح است نیز حساس بود و روح را به آلودگی ها نسپرد.

حجت الاسلام سبحانی نیا با بیان اینکه کتب ضاله، فضای مجازی و ماهواره ها باورهای دینی مردم را مورد هدف قرا داده اند، گفت: خطر ویروس های جنگ نرم دشمن به مراتب از خطر ویروسی که جسم را نشان رفته، بیشتر است./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
ارسال نظرات