۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۶۴۳۵۸۱

تحویل ۴۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان

تحویل ۴۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی از محل تفاهم نامه ۵ هزار واحدی مسکن مددجویان کمیته امداد با سازمان برنامه و بودجه کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، یحیی صادقی در مراسم افتتاح نمادین منزل مددجوی تحت حمایت در روستای چاه حسن شهرستان منوجان گفت: دهه فجر امسال از محل توافقنامه ایجاد شده با سازمان برنامه‌ و بودجه کشور، یک‌هزار و ۳۵۰ واحد مسکن مددجویی در استان کرمان به بهره‌برداری رسید و بر اساس قولی که داده بودیم تا پایان سال 2 هزار واحد مسکونی دیگر از پروژه 5 هزار واحدی تحویل مددجویان استان شود، ۴۰۰ واحد دیگر از این واحدهای مسکونی صبح امروز افتتاح و تحویل مددجویان استان شد.

وی ادامه داد: با افتتاح این ۴۰۰ واحد مسکونی تعدادی واحدهای مسکونی مددجویی افتتاح شده در استان از محل توافقنامه، یک‌هزار و 750 واحد مسکن مددجویی تاکنون افتتاح و تحویل مددجویان استان شده است و تا پایان سال نیز 250 واحد مسکونی دیگر تحویل مددجویان استان خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: سهم شهرستان منوجان از کل پروژه توافق شده، 400 واحد مسکونی است که تاکنون ۱۴۵ واحد از این واحدها تکمیل و تحویل مددجویان منوجان شده است./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات