۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۴۳۷۲۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فرهنگ مقاومت در مقابل ظلم بر اساس منش، فرهنگ و صبر مادران شهدا است

فرهنگ مقاومت در مقابل ظلم بر اساس منش، فرهنگ و صبر مادران شهدا است
امام جمعه بیرجند گفت: فرهنگ مقاومت در مقابل ظلم که در جامعه و جوانان ما تأثیر می گذارد و رسوخ پیدا می کند بر اساس منش، فرهنگ، صبر و حوصله ی مادران شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار با خانواده معظم شهید لشکر خلبان رئوفی فرد اظهار داشت: مادر دارای یک جایگاهی است که اگر انسان در هر سنی که باشد و مادرش را از دست دهد، احساس یتیمی می‌کند.

 

وی ضمن عرض تسلیت درگذشت مادر این شهید بزرگوار افزود: مادران شهدا تنها مادر یک خانواده نیستند، بلکه مادر کل جامعه هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فرهنگ مقاومت در مقابل ظلم که در جامعه و جوانان ما تأثیر می گذارد و رسوخ پیدا می کند بر اساس منش، فرهنگ، صبر و حوصله ی مادران شهدا است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: ویژگی برجسته و ایمانی مادر شهید رئوفی فرد از جمله مقید بودن به ذکر و خدمت رسانی به دیگران، فرهنگی است که مقطعی و لحظه ای نیست، بلکه باید ریشه‌ آن را در خانواده پدر و مادری ایشان جستجو کرد که طبیعتا اصالت خانوادگی خود را اینگونه نشان می دهد.

 

وی گفت: ما شرمنده شهدا و خانواده های آنان هستیم، اما خداوند متعال شما بازماندگان را حفظ کند، دعاگویتان هستیم و برای بنده نیز افتخاری است که شما را از نزدیک ملاقات می کنم.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به جایگاه حضرت زینب(س) اشاره کرد و بیان داشت: اگر پیام کربلا را حضرت زینب(س) به موقع و در جایگاه خودش صورت نمی داد، کربلا غریب می ماند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات