۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۶۴۳۸۳۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

کرونا در لرستان ۲۰ قربانی گرفت

کرونا در لرستان ۲۰ قربانی گرفت
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به سیر صعودی بیماری کرونا در لرستان، گفت: تاکنون ۲۳۷ نفر در استان به بیماری کرونا مبتلا و ۲۰ نفر نیز جان خد را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدرضا نیکبخت، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: آمار افراد مبتلا به کرونا در لرستان تا ظهر امروز به 237 نفر رسیده است.

وی افزود: از بین ۸۹۰ نمونه ای که از بیماران مشکوک به کرونا در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است، ۷۳۵ نمونه پاسخ داده شده که از این عدد ۲۳۷ مورد مثبت و تعداد ۱۵۵ نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت ادامه داد: در استان تاکنون ۲۰ ننفر بر اثر مبتلا به بیماری کرونا و به علت داشتن بیماری های زمینه ای جان خود را از دست داده اند.

وی با اشاره به آمار افراد مبتلا به بیماری کرونا به تفکیک شهرستان های لرستان خاطرنشان کرد: شهرستان سلسله ۶۸ نفر، خرم آباد ۶۱ نفر، بروجرد ۳۰ نفر، دلفان ۲۸ نفر، دورود ۲۳ نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: در شهرستان ازنا ۱۱ نفر، کوهدشت ۷ نفر، الیگودرز سه نفر، چگنی سه نفر، پلدختر دو نفرو سپیددشت یک نفر مبتلا به بیماری کرونا شناسایی شده است.

وی در پایان بیان کرد: ۱۲۵ نفر مبتلا به کرونا در لرستان هم اکنون در بیمارستان بستری، ۴۴ نفر ترخیص از بیمارستان و ۴۸ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات