۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۶۴۳۸۷۶
مدیر مؤسسه امیرالمومنین کاشان مطرح کرد؛

فعالیت ۴۵ روحانی مؤسسه امیرالمومنین در ضد عفونی شهر کاشان

فعالیت ۴۵ روحانی مؤسسه امیرالمومنین در ضد عفونی شهر کاشان
حجت الاسلام حسن زاده گفت: ۴۵ نفر از اعضای هیئت حافظان قرآن و نهج‌ البلاغه کاشان، اعم از طلاب، روحانیون، اساتید، دانشجویان، حافظان و خادمان قرآن کاشان را ضد عفونی می‌کنند.
حجت الاسلام مجتبی حسن زاده در گفت و گو با خبرنگاران خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: با شیوع بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز در کاشان مؤسسه فرهنگی قرآنی امیرالمومنین (ع) کاشان برای کمک به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان ستادی تحت عنوان «ستاد مبارزه با کرونا» را تشکیل داد و کار ضد عفونی خیابان‌ها و معابر کاشان را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه مؤسسه فرهنگی قرآنی امیرالمومنین (ع) کاشان امروز به عنوان مؤسسه تراز در خدمت مردم کاشان قرار دارد، افزود: اعضای این موسسه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این ستاد به صورت خود جوش و جهادی اقدامات پیشگیرانه با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا را در دستور کار خود قرار داده است.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: ۴۵ نفر از اعضای هیئت حافظان قرآن و نهج‌ البلاغه کاشان، اعم از طلاب، روحانیون، اساتید، دانشجویان، حافظان و خادمان قرآن و عترت (ع) در قالب ۱۰ تیم با استفاده از سه خودرو وانت نیسان و هفت موتورسیکلت مراکز عمومی سطح شهر را به صورت شیفت چرخشی ضد عفونی و گندزدایی می‌کنند.

مدیر مؤسسه امیرالمومنین کاشان یادآور شد: اعضای هیئت حافظان قرآن و نهج‌ البلاغه کاشان میادین کمال الملک و امام حسین و خیابان‌های باباافضل، چهارراه آیت الله کاشانی، خیابان آیت الله کاشانی، خیابان ملامحسن، میدان قاضی اسدالله، خیابان امیرکبیر، محدوده چهارراه سلمان و بلوارعامری را ضدعفونی کردند./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات