۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۶۴۳۸۷۷

طلاب جهادگر استان مرکزی در کنار مسؤولان برای خدمت‌رسانی به مردم ایستاده‌اند

طلاب جهادگر استان مرکزی در کنار مسؤولان برای خدمت‌رسانی به مردم ایستاده‌اند
مسؤول بسیج طلاب استان مرکزی گفت: طلاب جهادگر در کنار مسئولان برای خدمت‌رسانی به مردم و مقابله با کرونا شبانه‌روزی کار می‌کنند.

به‌گزارش خبرگزاری رسا، این روزها ویروس کرونا سبب موجی از همکاری بین دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم شده اما متاسفانه با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها شاهد حضور عده‌ای از مردم در مراکز خرید و حتی مسافرت آنها هستیم، بنابراین توجه به این نکته ضروری است که کشور هنوز درگیر ویروس کرونا است و باتوجه به شرایط موجود با مسافرت و خرید عید علاوه‌ بر اینکه سلامت خود را به خطر می‌اندازیم به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا هم دامن می‌زنیم.

با افزایش آمار مبتلایان به کرونا تمهیدات و اقدامات دستگاه‌ها برای ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی افزایش یافته به طوری که با خدمت شبانه‌روزی دستگاه‌های خدمت‌رسان و گروه‌های جهادی تمامی معابر و اماکن عمومی، بازار، مراکز تجاری، پارک‌ها و غیره در سطح استان مرکزی ضدعفونی می‌شوند.

گروه‌های جهادی هم شبانه‌روزی با برپایی قرارگاه‌های جهادی و کارگاه‌های تولید ماسک به تامین ماسک، الکل و مواد ضدعفونی‌کننده مورد نیاز می‌پردازند و در کنار کادر درمان در پشت سنگرهای مقابله با این ویروس با توزیع بروشورهای اطلاع‌رسانی ویروس کرونا، توزیع سبدهای کالا و بسته‌های بهداشتی برای محرومان خدمت می‌کنند.

مسؤول بسیج طلاب استان مرکزی با اشاره به توزیع سبد کالا بین محرومان استان گفت: طلاب جهادی با همکاری موسسه خیریه کریم آل طه برای محرومان استان سبدکالا توزیع می‌کنند که این سبدهای کالا با همکاری خیران تهیه شده است.

حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی افزود: 60 سبد کالا برای 60 خانوار با جمعیت 380 نفر توزیع می‌شود که ارزش هر سبد کالا 780 هزار تومان است و علاوه‌ بر لباس، سبد کالا شامل برنج، روغن، مرغ، گوشت، میوه، حبوبات و غیره است.

وی ادامه داد: سبد کالا در شهرک ولیعصر(عج) اراک و سایر نقاط محروم استان در شهرستان‌های خمین، روستاهای آستانه، مهاجران، محلات، خنداب و غیره با همکاری تعداد 15 نفر از طلاب جهادی موسسه کریم آل طه در قالب 2 تیم توزیع می‌شوند.

حجت‌الاسلام رجبی تصریح کرد: طلاب جهادگر در کنار مسئولان برای خدمت‌رسانی به مردم و مقابله با کرونا شبانه‌روزی کار می‌کنند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند به همین سبب با همکاری مردم در این روزها، می‌توانیم کرونا را شکست دهیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات