۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۶۴۳۹۱۱

آغاز پیش ثبت نام دومین دوره سطح ۳ مشاوره اسلامی

آغاز پیش ثبت نام دومین دوره سطح ۳ مشاوره اسلامی
حجت الاسلام داوودی از پیش ثبت نام دومین دوره سطح ۳ مشاوره اسلامی و پذیرش ۲۰ طلبه برادر برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
حجت الاسلام مجید داوودی، مسؤول امور مشاوره معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از پیش ثبت نام دومین دوره سطح ۳ مشاوره اسلامی خبر داد و گفت: مرکز تخصصی امام خمینی (ره) در رشته مشاوره اسلامی ۲۰ طلبه برادر را برای سال تحصیلی جدید پذیرش خواهد کرد.

مسؤول امور مشاوره معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی همزمان صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تربیت مشاوره با گرایش اسلامی در راستای رفع نیاز حوزه‌های علمیه و جامعه از جمله اهداف راه اندازی رشته مشاوره اسلامی است که مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در پی آن می‌باشد.

حجت الاسلام داوودی با اشاره به اینکه یک شعبه مرکز تخصصی امام خمینی (ره) در اهواز، قرار دارد، اظهار داشت: اشتغال فارغ التحصیلان در مراکز حوزوی و سایر نهاد‌ها به همراه تربیت مشاور در مدارس علمیه از جمله مزایای تحصیل در رشته مشاوره اسلامی است.

وی با بیان اینکه پیش ثبت نام از اکنون آغاز شده است، ادامه داد: طلاب و فضلایی که سطح۲ حوزوی  را به اتمام رسانده می‌توانند با ارسال مشخصات به شماره ۰۹۱۶۷۲۶۹۱۴۵ جهت ثبت نام اقدام کنند.

مسؤول امور مشاوره معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه پایان نام نویسی از سوی قم اعلام می‌شود، عنوان داشت: آزمون کتبی و مصاحبه پس از ثبت نام از علاقه‌مندان به تحصیل صورت خواهد گرفت و پذیرفته شدگان از اول سال تحصیلی جدید در کلاس‌ها شرکت خواهند کرد./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات